Hvad er egentlig Cybercitys priser?
Fra : Egil Solberg

Dato : 15-12-03 23:10

På hjemmesiden står der ikke meget.
Købte en 768/256 til 525 kroner i april.
I sommer kom der brev om prisnedgang til 495.
I dag er linjen blevet boostet af CC til en 1024/512 uden at jeg har hørt
noget om det eller hvad prisen vil være i fremtiden.

Findes der en oversigt, eller er der individuelle priser baseret på hvor god
kunde en er ? ;)

Egil

Fra : Søren Blom

Dato : 15-12-03 23:41

"Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev
> [...]
> I dag er linjen blevet boostet af CC til en 1024/512 uden at jeg har hørt
> noget om det eller hvad prisen vil være i fremtiden.

Hvor du læser på forsiden af deres site, så skriver de, at de har skruet ned
for priserne og op for hastigheden, ligeledes står der at den forbindelse du
har koster 395 kr. om måned.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-12-03 00:09

"Søren Blom" <soren@blom.dk> crashed Echelon writing

> Hvor du læser på forsiden af deres site, så skriver de, at de har
> skruet ned for priserne og op for hastigheden, ligeledes står der at
> den forbindelse du har koster 395 kr. om måned.

Læs lige teksten igen, 1024/512 hvilket står i en normal pris af 695,-

--
Bjarke Andersen

Fra : Sven

Dato : 16-12-03 03:33

> [...]
> noget om det eller hvad prisen vil være i fremtiden.
>
> Findes der en oversigt, eller er der individuelle priser baseret på hvor

Ja, jeg er også forvirret. Jeg havde også en (oprindelig) 768/128 som blev
til en 768/256 og nu til en 1024/512. Hvis prisen så holder på 495,- kr pr
måned, er det da aldeles ganske udmærket, men det gør den vel? Jeg mener, de
kan vel ikke tillade sig at opgradere linien OG prisen når det ikke er noget
jeg (vi) har bestilt? Eller mon det er en fejl, at vi har fået den store
upload?

Forøvrigt, så kører denne 1024/512 rigtig godt! Jeg troede ikke, at der
ville være så meget forskel på, om jeg havde 256 eller 512 i upload, men så
blev jeg så meget klogere!

Sven

Fra : S

Dato : 16-12-03 07:43

Egil Solberg skrev news:brlbg2$4ihlr$1@ID-146327.news.uni-berlin.de
> [...]
> I dag er linjen blevet boostet af CC til en 1024/512 uden at jeg har hørt
> noget om det eller hvad prisen vil være i fremtiden.

Det lyder da dejligt. God service.

http://cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 16-12-03 07:47

> På hjemmesiden står der ikke meget.

Enig

> Købte en 768/256 til 525 kroner i april.

Købte min i Oktober/November

> I sommer kom der brev om prisnedgang til 495.

Det fik jeg så ikke.

> I dag er linjen blevet boostet af CC til en 1024/512 uden at jeg har
> hørt noget om det eller hvad prisen vil være i fremtiden.

Halli og halløj, en mand i dametøj! Jeg lurede lige min routers forbindelse,
for det kunne da ikke passe, men sat'me om ikke jeg også har fået 1024/256.
Så må jeg så se på næste regning om de også giver mig den til 495,-

> Findes der en oversigt, eller er der individuelle priser baseret på
> hvor god kunde en er ? ;)

Hehe, bare det var sådan. Jeg tror det kommer lidt an på, om de lige har
nogle kampagner kørende og man så som eksisterende kunde lige skal have lidt
ekstra for at de kan beholde en som kunde. Der er jo mange attraktive tilbud
igang og de vil nok bare sikre sig, at man ikke lige smutter til en
konkurrent. Jeg synes da det er en vældig fin måde at gøre det på. Jeg
klager i hvert fald ikke.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Sandman

Dato : 16-12-03 08:17

"Kim Fritze Sillasen [9000]" <Fritze76JEGHADERSPAM@hotmail.com> wrote in
message news:brm9q3$10gf$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> igang og de vil nok bare sikre sig, at man ikke lige smutter til en
> konkurrent. Jeg synes da det er en vældig fin måde at gøre det på. Jeg

Jeg har en 2048/512 til 675,- og er yderst tilfreds med CC....

S@ndman

Fra : Benjamin

Dato : 16-12-03 18:33

Og hvorfor har du den pris?

--

/ Benjamin

Fra : Sandman

Dato : 17-12-03 08:09

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote in message

> Og hvorfor har du den pris?
>
> --
Hvad mener du...?? Jeg har et privat abonnement som mit firma betaler,
men forhandlingen står jeg selv for...

S@ndman

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-12-03 02:09

Sandman wrote:

> Jeg har en 2048/512 til 675,- og er yderst tilfreds med CC....

Så håber jeg ikke at jeg ødelægger det ved at fortælle at jeg har
det samme til 595,-?? Jeg startede med at købe en 512/512 til
listeprisen på 595,-. For et halvt års tid siden opdagede jeg at
jeg downloadede for hurtigt, og da jeg efterfølgende nærlæste
fakturaen stod der pludselig "1024/512 tilbud" og prisen var
uændret. Her 16. december modtog jeg så et brev med at min
1024/512 var blevet opgraderet til en 2048/512, stadig uden
prisændring.. Jeg er også ret godt tilfreds med CC..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Towli

Dato : 16-12-03 10:40

> [...]
1024/256.
> Så må jeg så se på næste regning om de også giver mig den til 495,-

Hvordan er det nu man gør det?

/T

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 16-12-03 12:44

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> wrote in news:brmjue$1ecf$1
@news.cybercity.dk:

> Hvordan er det nu man gør det?

"sh in wan0"

- i din Cisco 677'er.

--
Mvh. Simon H. Pedersen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-12-03 15:24

Eller hvis du har en Zyxel:
telnet 10.0.0.1 23023 >
menu 24 >
menu 1.

Så nederst i højre hjørne ser du følgende:
WAN:
Upstream Speed: xxx kbps
Downstream Speed: xxxx kbps

Dette kan også gøres via web-interfacet i menuen maintenance.

/MD

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 18-12-03 12:36

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote in news:brn4iq
$jb4$1@sunsite.dk:

> Eller hvis du har en Zyxel:

Det har jeg ikke.

<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--
Mvh. Simon H. Pedersen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-12-03 23:10

> Det har jeg ikke.

Hmm ... Så har du en Cisco 677/678 går jeg ud fra?
telnet 10.0.0.1 >
sh in wan0

Mvh
Morten

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-12-03 11:57

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote in news:brt8j6
$2g5$1@sunsite.dk:

> Hmm ... Så har du en Cisco 677/678 går jeg ud fra?
> telnet 10.0.0.1 >
> sh in wan0

Fnis

--