Oprettelse af ADSL hos Cybercity
Fra : Bent Sørensen

Dato : 15-12-03 16:15

Hej

Jeg har opsagt min ADSL hos tiscali og bestilt en ny hos CC....hvad er
erfaringerne med hvor lang tid det tager af få etableret forbindelsen?

/Bent

--
Jeg synes Internettet er sjovt.....jeg vil ha' Internettet med hjem!

Fra : René

Dato : 15-12-03 17:34

On Mon, 15 Dec 2003 16:15:21 +0100, "Bent Sørensen"
<bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Jeg har opsagt min ADSL hos tiscali og bestilt en ny hos CC....hvad er
>erfaringerne med hvor lang tid det tager af få etableret forbindelsen?

Min kammerat i brønshøj har lige fået i fredags. Det tog 4 uger fra
bestilling

Hilsen René

Fra : Bent Sørensen

Dato : 15-12-03 20:02

"René" <renems@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Min kammerat i brønshøj har lige fået i fredags. Det tog 4 uger fra
> bestilling

Det glæder mig at høre....så kommer det forhåbentligt til at passe med min
opsigelse...

/Bent

Fra : Per Moreau

Dato : 16-12-03 13:11

"Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> wrote in

> "René" <renems@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det glæder mig at høre....så kommer det forhåbentligt til at passe med
> min opsigelse...
>
> /Bent

Hos mig tog det kun 14 dage, så kørte min forbindelse.
Men det er jo juletid, så der tager det nok lidt længere end mine
14 dage.

Mvh
Per M.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-12-03 21:09

Per Moreau skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hos mig tog det kun 14 dage, så kørte min forbindelse.
> Men det er jo juletid, så der tager det nok lidt længere end mine
> 14 dage.

Og det tilbud de har fortiden giver nok også længer behandlingstid,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Benjamin

Dato : 16-12-03 18:34

Bent Sørensen wrote:
> [...]

Klogt træk ...

Som de fleste andre der har svaret så kan jeg også sige at min oprettelse
tog mellem 3 og 4 uger.

--

/ Benjamin

Fra : Bent Sørensen

Dato : 18-12-03 12:13

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote in message

> Klogt træk ...

> Som de fleste andre der har svaret så kan jeg også sige at min oprettelse
> tog mellem 3 og 4 uger.

Teknikeren kommer d 8/1...så det er ca. 5 uger...

/Bent