Regnbuer
Fra : Gerdur&Frank

Dato : 15-12-03 09:34

Hej, er der nogen i gruppen der er stødt på, alle de regnbuer der er blevet
lukket ud efter hærværk på Musholm Lax??
jeg sidder her og fisker efter en god grund til at tage afsted ud og fryse
r.... i laser og få følelsesløse fingre. regnbuer er for mig en fin
motivation.

Frank

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-12-03 13:49

Jeg har hørt om lere, der har fanget fisk bl.a. på Røsnæs - så kom du bare
afsted.

Fra : Poul Krogh

Dato : 15-12-03 14:12

Bare lige for en go ordens skyld, så var det ikke hærværk men deres net der
var forkert proportionerede. De har været udsat for hærværk tidligere, men
denne gang var det deres egen fejl, jvf.
http://www.google.dk/search?q=cache:qQRbYTqPEEcJ:www.jp.dk/erhverv/artikel:aid%3D2171658/+udslip+fisk+storeb%C3%A6lt&hl=da&ie=UTF-8

Fra : Ivar Holm

Dato : 15-12-03 17:22

Det værste hærværk er, at der er sluppet et stor antal eksotiske dyr ud i
vor natur, som ikke hører naturligt hjemme her??

Se at få slået dem ihjel!

Ivar Holm

Fra : Martin og Christina

Dato : 15-12-03 23:15

"Ivar Holm" <IvarHolm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Se at få slået dem ihjel!
>
> Ivar Holm

Jeg har gjort min pligt... tog 3 af dem i weekenden.

Mums.

Martin

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 16-12-03 08:49

findes de også på fynssiden?

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse

Fra : jensen

Dato : 16-12-03 11:16

Lyder da heller ik som om du høre hjemme i den danske natur...

Fra : Gerdur&Frank

Dato : 17-12-03 09:06

hej igen tak for svarene, det var faktisk også på fynsiden jeg tænkte på, så
skulle der være nogen der har held med regnbuerne, ja eller havørrederne,
selvfølgelig. så drop en mail i gruppen her, det kunne være at der var nogen
der fik rejst sig fra tastaturet og tog ud for at fiske)

Frank