MS Windows
briani 27239
Hvilken Windows skal jeg vælge?
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-12-03 23:00

Jeg står og skal bruge en Windows, så jeg bruge min webbank m.v. hjemmefra.

Det er ikke så vigtigt for mig om jeg lige har den nyeste XP (selvom det da
selvfølgelig ville være meget skægt), hvorimod det spiller en rolle at MS
stadig leverer sikkerhedsopdateringer m.v. til produktet og at den kan
bruges til webbank.

Hvilken version af Windows skal jeg vælge, når prisen spiller en rolle (skal
ikke bruge den så meget)?

-j

--
http://weblog.janus.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-12-03 23:42

"Janus Sandsgaard" <janus@janus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges til webbank.
>
> Hvilken version af Windows skal jeg vælge, når prisen spiller en rolle

For at køre webbank skulle det være ligegyldigt, hvilken version du køber.
Men køb dog en xp - de andre er forældet på nuværende tidspunkt, selv om de
stadig virker udemærket. XP home kan du få helt ned til 725 kr. incl. en
mus. Det er umiddelbart billigere, end du kan få nogen af de andre
versioner. Søg på edbpriser.dk

Kurt

Fra : arc@na

Dato : 15-12-03 16:51

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in

> køber. Men køb dog en xp - de andre er forældet på nuværende
> tidspunkt, selv om de stadig virker udemærket. XP home kan du få helt

Er Windows 2000 forældet, mener du?

arc@na
Kommunisterne dræbte kun 100 millioner -
LAD OS GIVE DEM EN CHANCE TIL!

Fra : Dieter Lauff

Dato : 15-12-03 21:01

> [...]
> bruges til webbank.
>
> Hvilken version af Windows skal jeg vælge, når prisen spiller en rolle

For at bruge webbank kan du bruge alt fra win98 og opefter.
Om du skal bruge win2000 eller winXP eller win98 afhænger af 1) hvad du
ellers skal bruge maskinen til
2) hardiskplads og ram
mvh
Dieter Lauff

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-03 08:17

"Dieter Lauff" <lauff@webspeed.dk> skrev :

>For at bruge webbank kan du bruge alt fra win98 og opefter.

Tjah, en ret vigtig ting er da at Win 98 ikke kan opdateres om et
par måneder, hvis det ikke allerede er fra årsskiftet.
--
Knud