/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
Se DET er humor.
Fra : JBH


Dato : 14-12-03 22:00
 
 
KennelKipler (14-12-2003)
Kommentar
Fra : KennelKipler


Dato : 14-12-03 22:18

"JBH" skrev d. 14-12-03 22:00 dette indlæg :

Man får som fortjent!

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Freedom (15-12-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 15-12-03 15:11


"KennelKipler" <KennelKipler.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3fdcd485$0$151$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "JBH" skrev d. 14-12-03 22:00 dette indlæg :
>
> Man får som fortjent!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Havde faren fortjent at dø!!!!

Iben



JBH (15-12-2003)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 15-12-03 18:06


"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
news:3fddc118$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "KennelKipler" <KennelKipler.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fdcd485$0$151$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > "JBH" skrev d. 14-12-03 22:00 dette indlæg :
> >
> > Man får som fortjent!
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Havde faren fortjent at dø!!!!


Jeps. Han var jo far til sønnen, så genetisk var han også syg i roen..


JBH



Freedom (15-12-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 15-12-03 21:05


> > >
> >
> > Havde faren fortjent at dø!!!!
>
>
> Jeps. Han var jo far til sønnen, så genetisk var han også syg i roen..
>
>
> JBH
>
>

Det forstår jeg ikke, det var da en fornuftig måde at prøve at komme af med
hunden på, det var jo en pitbull, husk det, så det......

Iben



KennelKipler (15-12-2003)
Kommentar
Fra : KennelKipler


Dato : 15-12-03 21:41

"Freedom" skrev d. 15-12-03 21:05 dette indlæg :
> Det forstår jeg ikke, det var da en fornuftig måde at prøve at komme
af med
> hunden på, det var jo en pitbull, husk det, så det......

Hej Iben,

Det håber jeg da ikke du mener. Det var da en hund som han havde haft
glæde af længe, og en god ven fortjener da en værdig død.

MVH Marie.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Freedom (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 16-12-03 08:40


"KennelKipler" <KennelKipler.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3fde1d67$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Freedom" skrev d. 15-12-03 21:05 dette indlæg :
> > Det forstår jeg ikke, det var da en fornuftig måde at prøve at komme
> af med
> > hunden på, det var jo en pitbull, husk det, så det......
>
> Hej Iben,
>
> Det håber jeg da ikke du mener. Det var da en hund som han havde haft
> glæde af længe, og en god ven fortjener da en værdig død.
>
> MVH Marie.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Det var en omgang ironi som kommentar til at man bare syntes det er sjovt at
2 mennesker dør!! Godt nok er fyren Dum som et bræt, men det er der nogle
her der også er, derfor syntes jeg ikke de skal dø....men det siger faktisk
en del om vores dejlige menneske race......

Iben



Benny Mortensen (15-12-2003)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 15-12-03 01:16


"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3fdccece$0$9780$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=230773
>
>
Hej JBH

Ja man må da virkeligt sige, at de gik op i sagen, når de ligefrem afprøver
aflivningsmetoden først, selv )..

M.V.H.....Benny..



Pwh (15-12-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 15-12-03 19:11

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3fdccece$0$9780$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=230773
>>
>>
> Hej JBH
>
> Ja man må da virkeligt sige, at de gik op i sagen, når de ligefrem
> afprøver aflivningsmetoden først, selv )..
>
> M.V.H.....Benny..


LOL

/Jens



Eva Schmidt (15-12-2003)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 15-12-03 22:05


"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3fdccece$0$9780$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=230773


Ja, jeg skal ærligt indrømme, at jeg græder tørre tårer
over dette menneskelige afskum!
Hvor kan man dog fryde sig, når det engang imellem er dem selv,
der må betale prisen for deres ondskab!

Mvh Eva

PS. Håber hunden har fået et nyt og bedre hjem!


>
>

Rinnie Ilsøe (15-12-2003)
Kommentar
Fra : Rinnie Ilsøe


Dato : 15-12-03 22:20

Seriøst kan jeg ikke se han selv har betalt en pris for det! Jo, han er død,
men han mærker ikke mere! Nu er det hans efterladte der skal lide under det
og ikke ham! De efterladte var ikke dem der ville drukne hunden! Jeg synes,
uanset hvad han havde til hensigt med hunden, ikke at familien har fortjent
at miste deres kære!! Det er tragisk og i mine øjne overhovedet ikke
humoristisk!

Vi kunne ha' talt humor og "så kan han lære det kan han" hvis han havde
mistet et ben eller noget! ...men ikke livet! Det er ikke ham det går ud
over!!

Jeg må indrømme jer er lidt harm over at i kan more jer over at et menneske
har mistet livet og en familie er i sorg! Det er en hund for den da! Den
havde ikke fortjent at skulle aflives på den måde, nej, men familien havde
heller ikke fortjent at miste deres kære _på grund af en hund!!!_


Rinnie!



JBH (16-12-2003)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 16-12-03 00:38

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:brl8n9$97q$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Seriøst kan jeg ikke se han selv har betalt en pris for det! Jo, han er
død,
> men han mærker ikke mere! Nu er det hans efterladte der skal lide under
det
> og ikke ham! De efterladte var ikke dem der ville drukne hunden! Jeg
synes,
> uanset hvad han havde til hensigt med hunden, ikke at familien har
fortjent
> at miste deres kære!! Det er tragisk og i mine øjne overhovedet ikke
> humoristisk!
>
> Vi kunne ha' talt humor og "så kan han lære det kan han" hvis han havde
> mistet et ben eller noget! ...men ikke livet! Det er ikke ham det går ud
> over!!
>
> Jeg må indrømme jer er lidt harm over at i kan more jer over at et
menneske
> har mistet livet og en familie er i sorg! Det er en hund for den da! Den
> havde ikke fortjent at skulle aflives på den måde, nej, men familien havde
> heller ikke fortjent at miste deres kære _på grund af en hund!!!_
>
>

Jamen så vær du harm, men jeg kan altså kun grine af det. Ja, jo, det er
synd for de efterladte, men jeg prioriterer nu det at mennesker som har den
holdning til andre levende væsener som den knægt havde, sendes til en anden
verden, højere, og det er sgu da humor når de selv står for det.

I øvrigt mistede familien IKKE deres kære pga. en hund men pga. af at far og
søn var nogle fæhoveder.


JBH



Eva Schmidt (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 16-12-03 07:00


"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en meddelelse news:brl8n9$97q$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...


>> Jeg må indrømme jer er lidt harm over at i kan more jer over at et menneske
> har mistet livet og en familie er i sorg! Det er en hund for den da! Den
> havde ikke fortjent at skulle aflives på den måde, nej, men familien havde
> heller ikke fortjent at miste deres kære _på grund af en hund!!!_
>
>
> Rinnie!
>

Ja, den dumme køter kunne da også bare have ladet sig drukne,
så det pæne unge menneske ikke skulle lide den grumme skæbne,
som han havde tiltænkt hunden.
Og så hans stakkels familie ikke skulle lide
- hvor er det dog trist - og så bare på grund af en hund!!!!
Det er altså hundens skyld - de er godtnok udspekulerede.
de kræ!
At I tør have dem i huset, måske er det jer, det går ud over
næste gang - tænk lige på det!

Eva




>

Freedom (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 16-12-03 08:28


"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> skrev i en meddelelse
news:3fde9f55$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
Ja, den dumme køter kunne da også bare have ladet sig drukne,
så det pæne unge menneske ikke skulle lide den grumme skæbne,
som han havde tiltænkt hunden.
Og så hans stakkels familie ikke skulle lide
- hvor er det dog trist - og så bare på grund af en hund!!!!
Det er altså hundens skyld - de er godtnok udspekulerede.
de kræ!
At I tør have dem i huset, måske er det jer, det går ud over
næste gang - tænk lige på det!

Eva
--------------

Magen til medmenneskelighed....man forstår bedre hvorfor der er krig;)))))

Iben



>



Punish the deed, not~ (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 16-12-03 17:41

On Tue, 16 Dec 2003 07:00:04 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk>
wrote:

>
>"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en meddelelse news:brl8n9$97q$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
>
>
>>> Jeg må indrømme jer er lidt harm over at i kan more jer over at et menneske
>> har mistet livet og en familie er i sorg! Det er en hund for den da! Den
>> havde ikke fortjent at skulle aflives på den måde, nej, men familien havde
>> heller ikke fortjent at miste deres kære _på grund af en hund!!!_
>>
>>
>> Rinnie!
>>
>
>Ja, den dumme køter kunne da også bare have ladet sig drukne,
>så det pæne unge menneske ikke skulle lide den grumme skæbne,
>som han havde tiltænkt hunden.
>Og så hans stakkels familie ikke skulle lide
>- hvor er det dog trist - og så bare på grund af en hund!!!!
>Det er altså hundens skyld - de er godtnok udspekulerede.
>de kræ!
>At I tør have dem i huset, måske er det jer, det går ud over
>næste gang - tænk lige på det!
>
>Eva


,ja man kunne næsten ønske at det var sådan at sådanne mennesker
ville lide deres egen skæbne, ikke kun ved et uheld, men fordi den
slags mennesker ikke fortjener bedre, tænk hvis der var en hundegud
der slog hårdt ned, når for syge mennesker blev ejere af en hund
det skulle ikke røre mig hvis den slags dyrmishandlere døde hver gang
de prøvede at lave noget så sygt.


Freedom (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 16-12-03 10:15


"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
news:r0dutvg7co522he4k2nrcojl5nrnn14dfp@4ax.com...
> On Tue, 16 Dec 2003 07:00:04 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk>
> ,ja man kunne næsten ønske at det var sådan at sådanne mennesker
> ville lide deres egen skæbne, ikke kun ved et uheld, men fordi den
> slags mennesker ikke fortjener bedre, tænk hvis der var en hundegud
> der slog hårdt ned, når for syge mennesker blev ejere af en hund
> det skulle ikke røre mig hvis den slags dyrmishandlere døde hver gang
> de prøvede at lave noget så sygt.

Hahahahahhaha....og hvad fortjæner du så????

Stopper dette virvar af pjat da jeg rejer i julen, kan i alle have en god
jul!

Iben



Punish the deed, not~ (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 16-12-03 22:50

On Tue, 16 Dec 2003 10:15:18 +0100, "Freedom" <nomail@nomail.dk>
wrote:

>
>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
>news:r0dutvg7co522he4k2nrcojl5nrnn14dfp@4ax.com...
>> On Tue, 16 Dec 2003 07:00:04 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk>
>> ,ja man kunne næsten ønske at det var sådan at sådanne mennesker
>> ville lide deres egen skæbne, ikke kun ved et uheld, men fordi den
>> slags mennesker ikke fortjener bedre, tænk hvis der var en hundegud
>> der slog hårdt ned, når for syge mennesker blev ejere af en hund
>> det skulle ikke røre mig hvis den slags dyrmishandlere døde hver gang
>> de prøvede at lave noget så sygt.
>
>Hahahahahhaha....og hvad fortjæner du så????






,,,har jeg lavet noget dyrmishandling måske ? du er da klart for dum
at høre på !




Freedom (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 16-12-03 17:53


"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
news:2dvutvsufc8021cv1ebk40s9gkeinsrfdn@4ax.com...
> On Tue, 16 Dec 2003 10:15:18 +0100, "Freedom" <nomail@nomail.dk>
> ,,,har jeg lavet noget dyrmishandling måske ? du er da klart for dum
> at høre på !
>

God jul;))))))
Iben



Punish the deed, not~ (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 17-12-03 10:22

On Tue, 16 Dec 2003 17:52:31 +0100, "Freedom" <nomail@nomail.dk>
wrote:

>
>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
>news:2dvutvsufc8021cv1ebk40s9gkeinsrfdn@4ax.com...
>> On Tue, 16 Dec 2003 10:15:18 +0100, "Freedom" <nomail@nomail.dk>
>> ,,,har jeg lavet noget dyrmishandling måske ? du er da klart for dum
>> at høre på !
>>
>
>God jul;))))))
>Iben



,ja og God jul til dig og de andre ovre på anstalten


Rinnie Ilsøe (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Rinnie Ilsøe


Dato : 17-12-03 15:15


"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> wrote in message
news:3fde9f55$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ja, den dumme køter kunne da også bare have ladet sig drukne,
> så det pæne unge menneske ikke skulle lide den grumme skæbne,
> som han havde tiltænkt hunden.

<snip>

Ja, det var dig der skrev det og ikke mig! Jeg har ikke på noget tidspunkt
sagt det var i orden at hunden skulle druknes, så jeg håber sandelig ikke
din absurde ironi er et forsøg på at påstemple at jeg har den holdning!

Rinnie



Freedom (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Freedom


Dato : 16-12-03 08:27


"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:brl8n9$97q$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Seriøst kan jeg ikke se han selv har betalt en pris for det! Jo, han er
død,
> men han mærker ikke mere! Nu er det hans efterladte der skal lide under
det
> og ikke ham! De efterladte var ikke dem der ville drukne hunden! Jeg
synes,
> uanset hvad han havde til hensigt med hunden, ikke at familien har
fortjent
> at miste deres kære!! Det er tragisk og i mine øjne overhovedet ikke
> humoristisk!
>
> Vi kunne ha' talt humor og "så kan han lære det kan han" hvis han havde
> mistet et ben eller noget! ...men ikke livet! Det er ikke ham det går ud
> over!!
>
> Jeg må indrømme jer er lidt harm over at i kan more jer over at et
menneske
> har mistet livet og en familie er i sorg! Det er en hund for den da! Den
> havde ikke fortjent at skulle aflives på den måde, nej, men familien havde
> heller ikke fortjent at miste deres kære _på grund af en hund!!!_
>
>
> Rinnie!

Enig, det var det jeg prøvede at sige, men nej....lad os bare more os over
at mennesker dør!!! Det siger meget om disse folk......

Og du har ret, når man har mistet, så ved man hvad det vil sige....sikke en
sorg for denne familie, både søn og far! NEJ jeg syntes heller ikke det er
sjovt!

Desværre!

Iben



Eva Schmidt (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 16-12-03 13:21


"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse news:3fdeb3c8$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Enig, det var det jeg prøvede at sige, men nej....lad os bare more os over
> at mennesker dør!!! Det siger meget om disse folk......
>
> Og du har ret, når man har mistet, så ved man hvad det vil sige....sikke en
> sorg for denne familie, både søn og far! NEJ jeg syntes heller ikke det er
> sjovt!
>
> Desværre!
>
> Iben


Ja, men så kan du og Rinnie jo sidde og føle jer meget bedre end dem,
der har mere til overs for hunden end for ejeren!
Jeg vil personligt til hver en tid sætte et dyr, uanset art, over en dyremishandler!
Sorry at jeg ikke kan leve op til jeres høje idealer
- men jeg har altså ikke hverken englevinger eller glorie!

mvh Eva


Punish the deed, not~ (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 16-12-03 23:05

On Tue, 16 Dec 2003 13:20:59 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk>
wrote:

>
>"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse news:3fdeb3c8$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>> Enig, det var det jeg prøvede at sige, men nej....lad os bare more os over
>> at mennesker dør!!! Det siger meget om disse folk......
>>
>> Og du har ret, når man har mistet, så ved man hvad det vil sige....sikke en
>> sorg for denne familie, både søn og far! NEJ jeg syntes heller ikke det er
>> sjovt!
>>
>> Desværre!
>>
>> Iben
>
>
>Ja, men så kan du og Rinnie jo sidde og føle jer meget bedre end dem,
>der har mere til overs for hunden end for ejeren!
>Jeg vil personligt til hver en tid sætte et dyr, uanset art, over en dyremishandler!
>Sorry at jeg ikke kan leve op til jeres høje idealer
>- men jeg har altså ikke hverken englevinger eller glorie!



,,det er da netop det du har vi er da mange der ikke har ondt af
så primitive mennesker, det kan da kun være dem der er lige så
primitive der har ondt af deres primitive medmennesker. Jeg er sikker
på at 99% af alle hundeejere der har hørt om denne hændelse, syntes at
det er fuldt fortjent at han led den skæbne han ville have givet
hunden.

dyrplagere er bunden af samfundet, og de fortjener ikke bedre end de
dyr de plager.

JBH (16-12-2003)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 16-12-03 20:56


"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
news:egvutvkm6ssdn5lmg5sqq7ck2vq44um6u6@4ax.com...
> On Tue, 16 Dec 2003 13:20:59 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk>
> wrote:
>
> >
> >"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
news:3fdeb3c8$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >>
> >>> Enig, det var det jeg prøvede at sige, men nej....lad os bare more os
over
> >> at mennesker dør!!! Det siger meget om disse folk......
> >>
> >> Og du har ret, når man har mistet, så ved man hvad det vil
sige....sikke en
> >> sorg for denne familie, både søn og far! NEJ jeg syntes heller ikke det
er
> >> sjovt!
> >>
> >> Desværre!
> >>
> >> Iben
> >
> >
> >Ja, men så kan du og Rinnie jo sidde og føle jer meget bedre end dem,
> >der har mere til overs for hunden end for ejeren!
> >Jeg vil personligt til hver en tid sætte et dyr, uanset art, over en
dyremishandler!
> >Sorry at jeg ikke kan leve op til jeres høje idealer
> >- men jeg har altså ikke hverken englevinger eller glorie!
>
>
>
> ,,det er da netop det du har vi er da mange der ikke har ondt af
> så primitive mennesker, det kan da kun være dem der er lige så
> primitive der har ondt af deres primitive medmennesker. Jeg er sikker
> på at 99% af alle hundeejere der har hørt om denne hændelse, syntes at
> det er fuldt fortjent at han led den skæbne han ville have givet
> hunden.
>
> dyrplagere er bunden af samfundet, og de fortjener ikke bedre end de
> dyr de plager.

Der er kun en slags, hvad skal man kalde dem "væsener i menneskekroppe" som
er længere nede, det er dem som piner børn.

mvh
JBH



Punish the deed, not~ (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 17-12-03 10:22


>> dyrplagere er bunden af samfundet, og de fortjener ikke bedre end de
>> dyr de plager.
>
>Der er kun en slags, hvad skal man kalde dem "væsener i menneskekroppe" som
>er længere nede, det er dem som piner børn.
>
>mvh
>JBH



,,,ja og lad os håbe at deres juletræer bryder i brand og de ikke
overlever det


Rinnie Ilsøe (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Rinnie Ilsøe


Dato : 17-12-03 15:18


"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> wrote in message
news:3fdef89c$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ja, men så kan du og Rinnie jo sidde og føle jer meget bedre end dem,
> der har mere til overs for hunden end for ejeren!
> Jeg vil personligt til hver en tid sætte et dyr, uanset art, over en
dyremishandler!
> Sorry at jeg ikke kan leve op til jeres høje idealer
> - men jeg har altså ikke hverken englevinger eller glorie!

Øh jeg ser' ikke lige hvor vi har givet udtryk for at vi har mere til overs
for ejeren! Jeg har ikke ondt af at ejeren (og faderen) er død, jeg har ondt
af den familie der har mistet 2 kære, men du konkluderer bare med det samme
at vi har ondt af dem der døde, men okay, det er jo en folkesygdom at
stemple forlk for at skrive eller sige noget de ikke har skrevet eller sagt,
for mistolker man ikke andre af og til har man jo ikke så meget at brokke
sig over og man har heller ikke mulighed for at pusse sin egen glorie på
andres bekostning, for det er jo bare den beeeedste følelse når man kan gøre
det, ikke? (iromi!!)

Rinnie



Punish the deed, not~ (16-12-2003)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 16-12-03 17:42

On Mon, 15 Dec 2003 22:20:09 +0100, "Rinnie Ilsøe"
<reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> wrote:

>Seriøst kan jeg ikke se han selv har betalt en pris for det! Jo, han er død,
>men han mærker ikke mere! Nu er det hans efterladte der skal lide under det
>og ikke ham! De efterladte var ikke dem der ville drukne hunden! Jeg synes,
>uanset hvad han havde til hensigt med hunden, ikke at familien har fortjent
>at miste deres kære!! Det er tragisk og i mine øjne overhovedet ikke
>humoristisk!



,,,,,,,,jeg syntes nu heller ikke at det er humoristisk, men jeg
syntes at det er fryd ! synd for dem der kommer til at savne ham, men
verden er nok et bedre sted uden sådanne typer, for det er da vist kun
hans familie der kommer til at savne ham, resten af verden tænker
fryd, man får som fortjent.





>Vi kunne ha' talt humor og "så kan han lære det kan han" hvis han havde
>mistet et ben eller noget! ...men ikke livet! Det er ikke ham det går ud
>over!!




,,,,,,,,næe men han er her da i det mindste ikke mere til at være ond
over for hunde



>Jeg må indrømme jer er lidt harm over at i kan more jer over at et menneske
>har mistet livet og en familie er i sorg! Det er en hund for den da! Den
>havde ikke fortjent at skulle aflives på den måde, nej, men familien havde
>heller ikke fortjent at miste deres kære _på grund af en hund!!!_




,,,,,som jeg ser det havde hunden mere ret til at leve end han havde,
jeg syntes nu heller ikke at det er morsomt, men tragisk !men er det
ikke det man kalder nemisis .

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste