Omgå title
Fra : Christian

Dato : 14-12-03 19:07

Hejsa gruppe,

Min side fungerer ved hjælp af indholdet er includeret med
javascript. Jeg kunne også godt tænke mig at <title> blev det. Er
der nogen måde at gøre det på? Altså bare hente titlen med et
link.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 14-12-03 20:31

Christian wrote:
> [...]
> javascript. Jeg kunne også godt tænke mig at <title> blev det. Er
> der nogen måde at gøre det på? Altså bare hente titlen med et

Jah, du kan ændre titlen via JS:
<script type="text/javascript">
document.title = 'mit nye titel';
</script>

mvh
Johan

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 14-12-03 21:12

Christian <SphinX@mail-online.dk> writes:

> [...]
> javascript. Jeg kunne også godt tænke mig at <title> blev det. Er
> der nogen måde at gøre det på? Altså bare hente titlen med et

Der er ikke noget der forhindrer dig i at hente et script der udfører
enten
document.write("<title>Fnullergøj</title>");
eller
document.title="Fnullergøj";
Du skal dog være opmærksom på at et gyldigt HTML-dokument *skal* have
et title-element, uafhængigt af Javascript. Hvis siden skal validere
skal der altså være et <title>-tag.

/L

Fra : Christian

Dato : 15-12-03 07:44

Lasse Reichstein Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> Du skal dog være opmærksom på at et gyldigt HTML-dokument *skal* have
> et title-element, uafhængigt af Javascript. Hvis siden skal validere

Okay. Tak for jeres hkælp begge to.