Manual til mechanical desktop
Fra : Kent Hansen

Dato : 18-04-01 19:21

Hej
Er der nogle der ved hvor man kan købe brugere manualen til MDT 4 og gerne
på dansk.

hilsen kent

Fra : Tia

Dato : 19-04-01 20:35

Den fik du da vel med, da du købte programmet, ikke?
Ekstra sæt købes hos din forhandler for ca. 1500kr eller printes ud via
HELP.
Findes vist ikke på dansk efter version 1.

Jeg har et sæt fra version 1 på dansk, der kan købes - email mig hvis du har
interesse.
Ikke up-to-date til nyere versioner, men OK til begyndere.

Mvh
Leif

Fra : René Jensen

Dato : 13-06-01 16:06

Hej Kent.
Jeg ved ikke om du kan købe en manual hus www.nti.dk men de har mange cad
ting.
Hilsen
René Jensen
Albertslund

Fra : Leif

Dato : 13-06-01 16:18

Fås ikke på dansk, men et manualsæt koster 1500 hos forhandlerne.

Det eneste danske var til version 1. Jeg har et sæt billigt til salg.

Email på LP@BONUS.DK

Mvh
Leif