MS Windows
briani 27239
Program der kan fortælle hvilken bruger de~
Fra : Eg

Dato : 14-12-03 18:13

Hej, nogen der kender et program der kan fortælle hvilken bruger der er
logget på en given computer i et netværk? Der findes et program der
hedder ntname, som kan fortælle hvilken computer en given bruger sidder
ved. Det jeg leder efter er så et program, der så at sige kan det
omvendte.

Mvh Eg

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-12-03 18:31

Et par idere til vidre bearbejdtning.
Hvis brugerne bliver valideret centralt Novell / MSad / etc. kan man
lave et (logon)script der logger alle der logger på en given PC.
Man kunne også lave en local policy der slår audit til på alle logons,
så kan de ses i eventloggen.

/Hans