PC3200 DDR ram på Soltek SL-75DRV5 MOBO
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 17:47

Hejsa, er der nogen der ved om man kan bruge PC3200 DDR ram i et Soltek
SL-75DRV5 MOBO?

Jfr. specs kan det køre op til PC2700 DDR ram, men vil en PC3200 stang ikke
bare "slowe" ned til PC2700?

På forhånd tak

Mvh
Claus

Fra : phg1

Dato : 14-12-03 21:06

"" skrev d. 14-12-03 17:47 dette indlæg :
> [...]
>
> Mvh
> Claus
>
> dert kan du godt jeg gør det selv de kører ganske rigtigt kun som
pc2700 men hvis du vil overclocke er det en fordel med pc3200
mvh poul

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 22:17