Vibrator på Siemens S55
Fra : Kent Glerup

Dato : 14-12-03 00:22

Hejsa

Har lige taget min S55 i brug...

Kan det virkelig passe at den ikke kan være lydløs OG bruge vibrator
samtidig??

Er det bare mig eller...

MVH
Kent Glerup

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-12-03 11:22

Den 14 dec 2003 skrev Kent Glerup i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hejsa
>
> Har lige taget min S55 i brug...
>
> Kan det virkelig passe at den ikke kan være lydløs OG bruge vibrator
> samtidig??
>
> Er det bare mig eller...

Tryk på *-tasten og hold den nede i et par sekunder

Lars Klintholm

Fra : Kent Glerup

Dato : 14-12-03 11:58

"Lars Klintholm" <nospam2003@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> Tryk på *-tasten og hold den nede i et par sekunder

Tak for det...

Jeg kagede vist noget i det i går aftes...

MVH
Kent Glerup

Fra : Kurt Brixen

Dato : 14-12-03 14:51

On Sun, 14 Dec 2003 11:57:55 +0100, "Kent Glerup"
<glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]

For pokker da! Den kendte jeg ikke. Jeg har siddet og skiftet profil for at få
den lydløs.

Tak for tippet. Det er noget nemmere.

Kurt Brixen

Fra : JNMF

Dato : 14-12-03 15:41

Jeg kendte den heller ikke. Er der andre "guldkorn" til S55? eller
en side hvor man kan finde dem?

Hilsen Jens

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-12-03 16:55

Den 14 dec 2003 skrev JNMF i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg kendte den heller ikke. Er der andre "guldkorn" til S55? eller
> en side hvor man kan finde dem?

Den med lydløs er faktisk vist direkte på tasten som en lille klokke

Lars Klintholm

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-12-03 22:47

On Sun, 14 Dec 2003 16:55:12 +0100, Lars Klintholm
<nospam2003@klintholm.com> wrote:

>Den med lydløs er faktisk vist direkte på tasten som en lille klokke

Det er en standard Siemens-ting som har eksisteret i mange
år

Bemærk også at mellemrumstasten (1-knappen) også har en
funktion til tvungen linieskift.

/Knud

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-12-03 17:03

On Sun, 14 Dec 2003 15:40:51 +0100
"JNMF" <jnmf@minusstofanet.dk> wrote:

> Jeg kendte den heller ikke. Er der andre "guldkorn" til S55? eller
> en side hvor man kan finde dem?

manualen er et godt sted at starte