Nytårs-katten
Fra : Majer

Dato : 13-12-03 21:49

Hejsa!!

Ihh... jeg bliver jo nødt til at prale af min Peter. Han er blevet årets
nytårs-kat på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

Ved jo ikke om der var indsendt flere billeder,,, men han vandt da!!

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Charlotte

Dato : 13-12-03 22:10

Hej Majer

"Majer" <a@a.invalid> skrev i
> Hejsa!!
>
> Ihh... jeg bliver jo nødt til at prale af min Peter. Han er blevet årets
> nytårs-kat på
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

Hvor er han cute
Tillykke

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Kate

Dato : 13-12-03 22:28

"Majer" <a@a.invalid> wrote in

> Peter. Han er blevet årets
> nytårs-kat på

Ja, jeg så ham godt. Han er nu altså en nuttegris
Så også Denises tre brite-børn var julemisser Hvis jeg husker
rigtigt hedder de Molly, Koriander og Fennikel, ret mig hvis jeg husker
forkert, Denise.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 14-12-03 09:49

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Så også Denises tre brite-børn var julemisser Hvis jeg husker
> rigtigt hedder de Molly, Koriander og Fennikel, ret mig hvis jeg husker
> forkert, Denise.

Hej Kate
Det er rigtigt husket. Billedet er jo lidt snyd, da jeg jo kun har Molly
tilbage af de 3 dejlige misser. Men derfor er billedet jo smadder godt
alligevel, og hjemmetaget oven i købet.

--
Hilsen Denise

Fra : Charlotte

Dato : 14-12-03 10:55

Hej Kate

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i

> Det er rigtigt husket. Billedet er jo lidt snyd, da jeg jo kun har Molly
> tilbage af de 3 dejlige misser. Men derfor er billedet jo smadder godt
> alligevel, og hjemmetaget oven i købet.

De er altså også bare cute...rigtige julemisser
Tillykke med dem også...

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Charlotte

Dato : 14-12-03 11:00

Ja...sorry - mener selvfølgelig Denise *gg*

Fra : Denise

Dato : 14-12-03 17:57

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> skrev i en meddelelse

> De er altså også bare cute...rigtige julemisser
> [...]

Mange tak

--
Hilsen Denise

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 18:47

On Sun, 14 Dec 2003 17:56:36 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

>"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> skrev i en meddelelse

>Mange tak

Hmmm... Mini har leget alternativ juldmis...
http://www.leyna.dk/hunde/nissemini.jpg
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Denise

Dato : 14-12-03 19:47

<Leyna> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hi hi, det er altså bare rigtig godt

--
Hilsen Denise

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 21:38

On Sun, 14 Dec 2003 19:47:07 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

><Leyna> skrev i en meddelelse

>Hi hi, det er altså bare rigtig godt

Tak. Er der nogen der har set sådan en nissehue før?
Den er da alternativ! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Charlotte

Dato : 14-12-03 20:38

Hvor sødt *gg*

Jeg vil også være med....
Her har vi også kun alternative jule-misser *fnis*...lidt hurtigt "pyntet
ud", dog...så må den store jul-pyntning komme lidt senere...nu ville jeg
lige skynde mig, jo *gg*

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=333 - og

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 21:38

Jeg er vild med "country-katten" *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : zasha

Dato : 13-12-03 22:58

"<klip>
> Ihh... jeg bliver jo nødt til at prale af min Peter. Han er blevet årets
> nytårs-kat på
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

</klip>
Majer
> www.majer.dk

Hej Majer :)

Du må prale alt det du lyster, for der er vel nok en fantastisk flot kat!!!

Tillykke med sejren til díg og Peter-katten :))

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Jokerman

Dato : 13-12-03 23:49

"Majer" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> nytårs-kat på
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/
>
> Ved jo ikke om der var indsendt flere billeder,,, men han vandt da!!

Det er da en rigtig nytår mis det du har der. Bare så sød, og du har taget
billedet på det helt rigtige tidspunkt. Tillykke.

Hilsen Jokerman