Asus P2B
Fra : K E Nielsen

Dato : 13-12-03 17:39

Hvor stor harddisk kan dette bundkort styre med nyeste bios?

Fra : JK

Dato : 13-12-03 17:53

On Sat, 13 Dec 2003 17:39:17 +0100, "K E Nielsen"
<karle@fjerndettejegstyrer.dk> wrote:

>Hvor stor harddisk kan dette bundkort styre med nyeste bios?

Jeg skulle mene, at 120 Gb går fint med nyeste bios. Windows XP har
problemer over 130 Gb, - så skal den have SP1 installeret.

Med asus p5a, som er endnu ældre, klares fint 120 Gbyte.

Der er mange P2B modeller:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_I/INTEL_Chipset/i440BX/

sidste nye bios er nok fra august 2002.
Så skal man lige vide, hvor store harddiske, man kunne købe i august
2002.

mvh

John

Fra : Peter Pan

Dato : 13-12-03 23:19

"K E Nielsen" <karle@fjerndettejegstyrer.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor stor harddisk kan dette bundkort styre med nyeste bios?

Mit P2B-DS kan klare op til 128 GB med nyeste beta bios. Jeg mener at huske
at hvis du ikke snupper en af beta bios'erne, ligger grænsen på 64 GB. Jeg
kan ikke forstille mig at P2B'eren har det anderledes end P2B-DS, da
bioserne følger hinanden i den serie.

Mvh
Anders

Fra : K E Nielsen

Dato : 14-12-03 07:05

Takker - jeg har købt en 80GB - til at erstatte en på 2GB!