Nu må jeg ride på vildbassen igen!
Fra : skingur

Dato : 13-12-03 10:54

... og jeg sidder her med fugtige håndflader og er helt nervøs!

Det er jo næsten 3 måneder siden, jeg sidst har redet ham. Kan han
overhovedet huske, at han er blevet en sød og nuttet pony, der kan
skridte? Eller tonser han af sted med mig?

Jeg skal liiige have tænkt nogle gode tanker og "se" mig selv skridte
roligt derudaf, før jeg entrer ham!

Ridemulighederne hvor han står nu er nærmest ikke eksisterende... små
snoede landeveje. Heldigvis er der ikke særlig meget trafik.

Men jeg havde nu foretrukket en tur i skoven!

Vi må se.. og jeg melder tilbage, når jeg er kommet helskindet fra
det!!!!

Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Anet

Dato : 13-12-03 11:06

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overhovedet huske, at han er blevet en sød og nuttet pony, der kan
> skridte? Eller tonser han af sted med mig?

Det lyder vel nok dejligt at du igen kan ride på Skingur. Jeg håber at du
får en dejlig ridetur på trods af vejret, men er man rigtig
islandshesterytter så betyder vejret jo ikke så meget.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : skingur

Dato : 13-12-03 21:11

"Anet" skrev d. 13-12-03 11:06 dette indlæg :

> [...]
> får en dejlig ridetur på trods af vejret, men er man rigtig
> islandshesterytter så betyder vejret jo ikke så meget.

*g*
Han var vååååd og det reeegnede... så jeg brugte tiden på at bygge
stalden om istf at ride i møgvejret. Vi får 4 geder mere + to hingste i
træning, så der skulle flyttes nogle vægge og bygges flere bokse til
både store og små (nå...små er de nu allesammen...geder og
shetlændere!)'

Iøvrigt så han ikke rengående ud, da han travede ind i stalden, pis.

mvh Christina

http://www.kandu.dk/