Hvornår får vi girokort til jagttegn ?
Fra : michael

Dato : 12-12-03 22:10

Hej ved nogen her hvorfor jeg endnu ikke har fået girokort til jagttegn ?
Jeg mener at jeg plejer at få det i november.

Michael

Fra : Peder Porse

Dato : 12-12-03 23:10

Nej, i februar eller marts, som jeg husker et, det gælder delvist i 2004
også, det der er betalt for..vist i 1. kvartal, det står trykt på
det...gider ikke lige finde mit.....pp

Fra : Peder Porse

Dato : 12-12-03 23:11

Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-12-03 02:52

Gider ik pp, håber ik det er samme måde du besidder din plads i byrådet
på........

Michael

Fra : Peder Porse

Dato : 13-12-03 16:23

Helt OT, men når nu Michael ikke kunne nære sig: Du kan være helt
rolig...det var jo netop fordi jeg havde lagt al energien et andet sted,
at jeg ikke gad finde mit jagttegn kl godt 23....men mit svar fra
rygraden var jo korrekt, det var det vigtigste.

Michael og andre kan roligt flytte her til Ry.

I øvrigt var jeg på jagt i dag , en våd oplevelse i formiddag. De gul
ærter bekom os i hvert fald-

En skøn fornemmelse i 1. skud at nedlægge et stykke råvildt som ens hund
kommer halsende efter i et fornuftigt tempo---

pp

Fra : Lars Christensen

Dato : 13-12-03 06:52

hej

det kommer først i slutningen af marts, skal betales pr. 1. april....
dit gamle jagttegn er gyldigt til denne dato

mvh

Fra : brian

Dato : 13-12-03 10:28

"michael" <dsl72661a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ved nogen her hvorfor jeg endnu ikke har fået girokort til jagttegn ?
> Jeg mener at jeg plejer at få det i november.
>
> Michael

Det kommer vel engang i febuar/marts.Mit jagttegn gælder til 31 marts.

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen