MS Windows
briani 27239
Problem med "Save Target As..." i Windows ~
Fra : H.C. 'HUB' Bruus

Dato : 12-12-03 20:42

Kære NG

Jeg kan ikke længere klikke "Save Target As.." i XP? Den er gråtonet og jeg
kan ikke finde ud af at slå det til?
Jeg har forsøgt at geninstallere IE6 men uden held.
Nogen herinde som ved hvad der kan være galt, og kender løsningen?

På forhånd tak!
H.C. Bruus
Silkeborg

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-12-03 00:34

H.C. 'HUB' Bruus skrev:

> Jeg kan ikke længere klikke "Save Target As.." i XP? Den er
> gråtonet og jeg kan ikke finde ud af at slå det til?

Prøv at gå ned i Start > Kør og start: regedit

Find så følgende:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\
Hvis der i den nøgle findes en undernøgle ved navn Restrictions
så slet den. Der findes spyware og andet snavs derude som kan gå
ind og ændre i registreringsdatabasen så IE ikke opfører sig
normalt.

Hvis ovenstående ikke hjælper og der ikke kommer andre til med
et brugbart svar her i gruppen, så prøv evt. at spørgs eksperterne
i gruppen: <news:dk.edb.internet.software.browser>.

Madsen.