Robust bærbar.....
Fra : Erik Nissen

Dato : 12-12-03 19:45

Én af mine bekendte søger en robust bærbar, han har haft lidt dårlige
erfaringer med Toshiba. Han kræver det skal være en P4 - Dvd/cdrw - 30gb HDD
og til en pris af ca 12.000 kr. Om det er den ene el anden mærke er han lige
glad med, bare den er robost.
--
Mvh.
NFE

Fra : Anders Pedersen

Dato : 12-12-03 19:53

On Fri, 12 Dec 2003 19:44:34 +0100, Erik Nissen wrote:

> [...]
> og til en pris af ca 12.000 kr. Om det er den ene el anden mærke er han lige

Brug en bærbar gruppe
dk.edb.hardware.baerbar

--
Med venlig Hilsen