Kan I anbefale en god printer til ca 200 -~
Fra : Lars-Bo

Dato : 12-12-03 18:09

Kan godt selv lide HP´s printere. Den skal sættes til en ny bærbar, men skal
stå stationært.
Kan man få en trådløs?
Er de små printere til bærebare gode nok?
Hvad med blæk økonomi?

Håber på konstruktive svar
Lars-Bo

Fra : Lars-Bo

Dato : 12-12-03 18:10

Jeg mener 2000-3000 kr.

Fra : JK

Dato : 12-12-03 19:23

On Fri, 12 Dec 2003 18:10:09 +0100, "Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk>
wrote:

>Jeg mener 2000-3000 kr.

For en time hos miss Dominique, ja.

Det skal nok passe.

Fra : Peter T.

Dato : 12-12-03 18:17

Lars-Bo wrote:

> Kan godt selv lide HP´s printere. Den skal sættes til en ny bærbar,
> men skal stå stationært.
> Kan man få en trådløs?

Ja. Du har to muligheder som begge bruger bluetooth. Der er HP's deskjet
995c med bluetooth til 4000 kr og der er en bluetooth-usb adapter fra
Anubis til 711 kr - begge fundet på edbpriser.dk under printere.

--
muh.
muh.

Fra : Lars-Bo

Dato : 12-12-03 19:07

Lige i overkanten rent prismæssigt, næsten 5000!

Hvad hvis den ikke nødvendigvis skal være trådløs?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-12-03 20:56

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> Lige i overkanten rent prismæssigt, næsten 5000!
>
> Hvad hvis den ikke nødvendigvis skal være trådløs?

Bemærk, at priserne falder også hurtigt på printere, så de dyreste er typisk
bare de nyeste, mens der fåes fortræffelige printere til mindre penge.
TDC butikkerne har i længere tid haft tilbud på HP 5550 til ca. 700 kr.
Sammenlignet med min tidligere printer hp 990cxi til 3000 kr. er den faktisk
bedre. Jeg har nu en hp 6122, bl.a. fordi der er duplex udskrivning. Den
kostede ca. 1400 kr. men umiddelbart ser billederne ikke bedre ud end på
5550. HP 5550 kostede også i nærheden af 2500 kr. da den kom på markedet, så
det er fordi den er på vej ud, at den er faldet så meget i pris.
Så prøv at finde sådan en. Du får meget for pengene.

Kurt

Fra : Peter T.

Dato : 12-12-03 22:16

Lars-Bo wrote:

> Lige i overkanten rent prismæssigt, næsten 5000!
>
> Hvad hvis den ikke nødvendigvis skal være trådløs?

Jeg vil anbefale dig selv at gøre noget fodarbejde og sætte dig lidt ind i
sagerne så du ikke skal holdes i hånden!
For hvis du researchede det jeg skrev, så hører de to nævnte ting ikke
sammen og du vil kunne bruge bluetooth-adapteren med højst sandsynligt
hvilken som helst usb-printer såfremt du har en bluetooth-enhed på din pc.

*grrrr*

Fra : Esben

Dato : 13-12-03 15:42

> Kan godt selv lide HP´s printere. Den skal sættes til en ny bærbar, men
skal
> stå stationært.
> Kan man få en trådløs?

HP deskjet 5850 er født med wlan (802.11b) og alm. LAN - og desuden
duplexenhed. Prisen er ca. 2300,-

--
Esben

Fra : Olesen

Dato : 13-12-03 15:49

"Esben" <nospam@gruf.dk> skrev i en meddelelse

> skal

Jeg ville overveje Canon til hver en tid, da HP efter
min mening blev sejlet agterud for ½ års tid siden.

Hvorfor trådløs ?
Et usbkabel er ganske medgørlig.

Fra : Kim Hansen

Dato : 13-12-03 17:36

On Sat, 13 Dec 2003 15:49:02 +0100, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Jeg ville overveje Canon til hver en tid

Det vil jeg godt støtte dig i.
Jeg har selv en Canon S820, og den laver flotte udskrifter, plus det
er den mest økonomiske printer jeg endnu har haft.
Jeg har haft: HP, Lexmark og Olivetti.

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.