Anbefaling til nyt kabinet
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-03 16:39

Jeg søger et nyt kabinet, mine krav er: ingen usb og høretelefon,osv i
fronten. Der skal være plads til 4 51/4 drev, 2 3½ drev min. 3 harddiske,
siderne skal kunne tages af hver for sig, det er ikke et krav at der er psu
i/med. Det må meget gerne være så fladt som mulig i fronten.Farven har ingen
betydning da jeg selv vil dekorere den. Jeg modtager gerne forslag til mit
projekt.
P.S er det svært at sætte et vindue i.

Hilsen
Johnny

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-12-03 17:02

"Johnny Ravn" <gab"gab.gab> skrev i en meddelelse
> [...]
ingen
> betydning da jeg selv vil dekorere den. Jeg modtager gerne forslag til mit

Et Magnus kabinet fra BJtrading har det du efterlyser. 4 X 51/4, 2 x 3½ og
plads til 5 harddiske. Dog er der 2 X usb og stik til høretlf. og mikrofon.
Men de sidder nederst på kabínettet bag et dæksel, så man kan jo bare lade
være med at åbne det.
Kostet 399 kr. incl. psu.

Kurt

Fra : Leony

Dato : 12-12-03 21:51

In news:3fd9e102$0$95089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Johnny Ravn" <gab <gab"gab.gab> typed:

> [...]
> krav at der er psu i/med. Det må meget gerne være så fladt som mulig
> i fronten.Farven har ingen betydning da jeg selv vil dekorere den.

Kig efter et Chieftec kabinet.
Ved ikke om det er fladt nok til dig, men det er i hvert fald en
kvalivare.

> P.S er det svært at sætte et vindue i.

Nej.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : John Hinge

Dato : 13-12-03 12:35

On 12 dec 2003 Leony was heard to say:

> Johnny Ravn" typed:
> Kig efter et Chieftec kabinet.
>
> Nej.

Chieftec Dragon serien er finfin, fås i både Midi og Maxi hvad
angår antallet af drevpladser, og så kan du få en sideplade med
vindue, så du ikke behøver tænke på den del af arbejdet

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..