Nokia 3310 slukker sig selv når der ringes~
Fra : Lars Thomsen

Dato : 12-12-03 16:08

Jeg har en Nokia 3310. Den lider af en underlig fejl. Når der bliver
ringet til den, så når den lige at ringe een gang og så slukker den
sig selv. Der er strøm nok på batteriet.

Har nogen oplevet samme fejl - og er der nogen der ved hvordan fejlen
evt. kan rettes?

Send gerne svar på lars.thomsen@mail.dk

Mvh. og på forhånd tak
Lars Thomsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-12-03 18:01

On 12 Dec 2003 07:07:47 -0800, lars.thomsen@mail.dk (Lars Thomsen)
wrote:

> [...]
>sig selv. Der er strøm nok på batteriet.
>
>Har nogen oplevet samme fejl - og er der nogen der ved hvordan fejlen

Min lillebror har været ude for same fejl hans fon og det samme har en
af mine venner.

ham af min ven har prøvet at skifte batteri op til flere gange, men uden
at det har hjulpet på problemet.
Flemming Jacobsen

Fra : tim

Dato : 12-12-03 21:14

jeg ved hvad det er og kan lave det

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 12-12-03 21:46

"tim" wrote in message news:ekpCb.3458$756.1183@news.get2net.dk...
> jeg ved hvad det er og kan lave det

Kunne du evt dele med os andre hvad problemet er?

/Daniel

Fra : tim

Dato : 13-12-03 12:41

det er noget i 13Mhz der skal skiftes

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-12-03 14:53

"tim" wrote in message news:SUCCb.36$Rd.28@news.get2net.dk...
> det er noget i 13Mhz der skal skiftes

Hmm... Nu har jeg godt nok ikke lige en doktorgrad i mobiler, men hva' i
alverden er 13Mhz?? Første gang én skrev det herinde var jeg sikker på, at
han skrev det for at tage pis på spørgeren... Men mener du at en dims hedder
13Mhz? Gider du skære det bare lidt ud hvad det er?

Hygge...
Daniel

Fra : tim

Dato : 13-12-03 15:22

nej der er ikke en dims der hedder det. 13Mhz er 13Mhz dvs. en frekvens og
den bruger alle mobil telefoner hvis den ikke køre er der ikke noget der
virker !

men der er nogle dimser om du vil der laver 13Mhz

og nokia 3310 har et problem med den der gør at 13Mhz er ustabil

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-12-03 17:05

"tim" wrote in message news:XfFCb.300$Uu4.74@news.get2net.dk...
> og nokia 3310 har et problem med den der gør at 13Mhz er ustabil

Ok... Jeg er godt klar over at det er en frekvens, derfor undrede jeg
mig over det, da de jo kører 900/1800 Mhz på nettet... men ok, nu skal jeg
ikke vade mere i det....

Hygge...
Daniel

Fra : Abdel

Dato : 13-12-03 01:00

hvis det ikke er batteriet, så tror jeg du skal have skiftet en lille "dims"
på telefonen.

Det er ikke sikkert at det vil hjælp men prøv.
du kan bland andet gøre det hos www.danskunlock.dk