Flere E-Mails på samme abonnement men på f~
Fra : Dopedog

Dato : 12-12-03 14:17

Hejsa

Har netop fået oprettet TDC bredbånd og så vidt jeg forstår har man 5 mail
adresser til rådighed.

Jeg bruger selv en her på min computer men mine forældre vil også gerne have
en på deres computer.

Hvordan får jeg oprettet flere ? Og jeg går ud fra at man godt kan sætte de
2 computere op til at mine mails kommer på min computer og mine forældres
mail kommer på deres computer. Men hvordan ?

På forhånd tak for alle svarene

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Hans

Dato : 12-12-03 14:28

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2 computere op til at mine mails kommer på min computer og mine forældres
> mail kommer på deres computer. Men hvordan ?

Mange tror det er 5 separate mailboxe, men desværre nej. Der er kun 1
mailbox, men muligheder for flere aliases, så mail til alle adresserne
havner i den samme mailbox. Du har derfor kun mulighed for at oprette regler
på din mailklient som fordeler posten til de forskellige aliases, men ikke
det du ønsker.

/ Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-03 14:34

> [...]

>2 computere op til at mine mails kommer på min computer og mine forældres
>mail kommer på deres computer. Men hvordan ?

Ikke umiddelbart idet man hos TDC kun har en postkasse og det er
kun aliaser, man har.

Så den første, der henter mails vil få dem alle.

Det bedste er at finde et andet til mails til dine forældre,
eller brug meddelelsesregler, hvis I Outlook Express.
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5234_902
--
Knud

Fra : Dopedog

Dato : 12-12-03 15:17

> [...]
>
> Det bedste er at finde et andet til mails til dine forældre,
> eller brug meddelelsesregler, hvis I Outlook Express.

Tak for det. Kan du så sige mig hvor jeg kan oprette en ekstra mail adresse
til mine forældre (altså på TDC abonnementet?) jeg kan ikke rigtig finde det
nemlig!

På forhånd tak !

-Ronnie
--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Dopedog

Dato : 12-12-03 15:24

> [...]
>
> Det bedste er at finde et andet til mails til dine forældre,
> eller brug meddelelsesregler, hvis I Outlook Express.

Nå jeg fandt det sku alligevel

Tak for svarene !

-Ronnie
--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.