MS Windows
briani 27239
cd-rom fart
Fra : Kim

Dato : 12-12-03 00:29

Hej jeg tænkte på om der ikke er et sted i winxp hvor man kan bestemme
cd-rom dreves hastihed. Kan man dette hvor henne.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-12-03 04:05

Står ofte på fronten af drevet.
Ellers vil det stå i manualen til drevet.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-12-03 06:05

Uheldigvis faldt Jens Peter Karlsen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Står ofte på fronten af drevet.
> Ellers vil det stå i manualen til drevet.

Hvad hjælper det, hvis han vil sætte læsehastigheden ned?

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-12-03 04:00

Intet, men nu har han jo heller ikke spurgt om at sætte læsehastighed
ned. Kun om at bestemme hvad den var.

Fra : Leony

Dato : 12-12-03 16:16

In news:e67Cb.2111$IK.1207@news.get2net.dk,
Kim <Zero-Cool@adslNOSPAMEhome.dk> typed:

> Hej jeg tænkte på om der ikke er et sted i winxp hvor man kan bestemme
> cd-rom dreves hastihed. Kan man dette hvor henne.

Jeg tror ikke du kan med Windows, men du kan få programmer som kan.

Nero Drivespeed (freeware):
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=nerodrivespeed.html

CDbremse:
http://home.t-online.de/home/Joern.Fiebelkorn/cdbremse.htm