manual til siemens c35i
Fra : Steen Sørensen

Dato : 18-04-01 16:51

nogen der kan hjælpe med ovenstående.
evt links
Hilsen Steen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 18-04-01 18:50

"Steen Sørensen" <stony@sol.dk> wrote in message
news:_GiD6.143$ua2.19639@news.get2net.dk...
> nogen der kan hjælpe med ovenstående.
> evt links
> Hilsen Steen

Her er en link til ledlasting av manualer til Siemens-mobiler. Klikk på den,
velg verdensdel, så Danmark, dansk, og så Services. Følg så anvisningene.
Manualene er i PDF-format.

Her finner du de fleste bruksanvisningene i elektronisk format, på flere
språk.

http://www.siemens.de/ic/products/cd/english/index/support/instructions/inde
x.html

Lykke til!

- Thorolv

begin 666 link.gif
M1TE&.#EA$@`'`)'_`/SRS_^9`,# P ```"'Y! $```(`+ `````2``<```(9
;C"%B@7KI6%J-0AOKF^9V'H":E)6FA:5;`0`[
`
end

Fra : Møgelmose

Dato : 18-04-01 19:16

Hvorfor kan han vedhæfte når jeg ikke kan sidst jeg prøvede Kan det være
fordi at han skriver i html?
Jeg kan ikke huske hvad det er oe. gruppen hedder...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-04-01 20:03

Møgelmose skrev i meddelelsen <9bklm0$1vq$1@news.inet.tele.dk>...
>Hvorfor kan han vedhæfte når jeg ikke kan sidst jeg prøvede Kan det være
>fordi at han skriver i html?

Ved det ikke - måske fordi det er en norsk normand, der sidder i Norge ?

Jeg ved ikke, hvordan de ser på det i Norge, men i danske newsgrupper er
html og vedhæftede bandlyst - med undtagelse af binær-grupperne - og plejer
at medføre nogle ikke særlig venlige reaktioner......

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 18-04-01 22:33

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> wrote in message

> [...]
plejer
> at medføre nogle ikke særlig venlige reaktioner......

Jeg bare kopierte linken fra Siemens' hjemmeside, og limte den inn i svaret
mitt til Steen Sørensen, men det var overhodet ikke ment å være noe vedlegg
med i mitt svar. At vedlegg er forbeholdt binaries-grupper, vet jeg godt.
Slik jeg har erfart det her i Norge (jo, jeg er "norsk nordmand i Norge"),
er det ikke uvanlig at man legger inn en link i svar, for å gjøre det hele
enklere, men hvorfor det vedlegget kom med, vet jeg ikke. Dersom noen vet
hva jeg eventuelt har gjort feil, gi meg beskjed, så slike feil kan unngås.

Håper mitt svar (med link) var til litt hjelp for Steen, og håper jeg ellers
ikke har gjort noe for å ødelegge vennskapet med vårt kjære broderfolk i sør
Skal til Danmark i sommer, på ferie.

Vennlig hilsen

- Thorolv

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-04-01 07:08

Jeg ved ikke hvorfor linket er blevet vedhæftet - jeg plejer bare at skrive
link'et i teksten - så laver oe det selv om til et link.......

Jeg tror heller ikke nogen bliver meget sure over et enkelt vedhæftet link

Det er vist mest, når der er vedhæftet store GIF, MP3 filer og lign.......

Fra : Møgelmose

Dato : 19-04-01 18:30

>Jeg tror heller ikke nogen bliver meget sure over et enkelt vedhæftet link
>

>Det er vist mest, når der er vedhæftet store GIF, MP3 filer og lign.......

Nej det var også bare tanken i sig selv......
At man ligepludselig kan vedhæfte filer er jo i sig selv på en måde en god
nyhed men så tror jeg også at man ge med langsommere forbindelser vil
springe fra fordi at de ikke vil vente på at den er færdig med at hente
filen.....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm