Ny portal
Fra : jens petersen

Dato : 11-12-03 21:42

Er man globetrotter kan man prøve at se på på www.globeangler.dk

Dette er en flot ny sportsfiskeportal med fiskerejser som hovedtema...

Fra : Spangkuk

Dato : 11-12-03 22:23

> Dette er en flot ny sportsfiskeportal med fiskerejser som hovedtema...

Forvirrende, dårlig symetri, elendige fonts og en stavning
enhver ordblind ville skamme sig over.

Spang

Fra : 7C

Dato : 11-12-03 22:34

Altid dejligt at se kritik blive serveret på en god konstruktiv måde, der
gør, at folk er villige til at gøre et stykke arbejde, som vi andre klan
nyde godt af. Flot Spang!

Vh.

Søren C.

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse

> Forvirrende, dårlig symetri, elendige fonts og en stavning
> enhver ordblind ville skamme sig over.
>
> Spang

begin 666 sig.jsp?pc=ZSzeb005
M1TE&.#EA`0`!`(#_`/___P```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.VEF
!#0``
`
end

Fra : Spangkuk

Dato : 11-12-03 22:54

> [...]
der
> gør, at folk er villige til at gøre et stykke arbejde, som vi andre

Nyde godt af ?!

Det er sgu da ren hovedpine at kigge siden igennem.

Magen til amatøragtig præsentation af et emne skal man godt
nok kigge længe efter....

Spang

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-12-03 23:34

"7C" <speax@speax.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> gør, at folk er villige til at gøre et stykke arbejde, som vi andre

Enig. Kritikken var kort, koncis, og særdeles rammende, og jeg kunne
ikke være mere enig i den. Og så var det oprindelige opslag underskrevet
dér stået helt af. Du har måske en mere konstruktiv kritik, du gerne vil
delagtiggøre os andre i?

--
-Jens B.

www.agnsiden.dk - Min online guide til levende agn

Fra : Spangkuk

Dato : 11-12-03 23:40

>Og så var det oprindelige opslag underskrevet

Nemlig !

Lige præcis, hovedet på sømmet, eksakt

Spang

Fra : jens petersen

Dato : 12-12-03 10:16

Til spangkuk?

Jeg synes at du er flabet...

Du sviner til men viser ikke hvem du er!

Portalen blev offentlig gjort for 2 dage siden og som bekendt blev Rom ikke
bygget på en dag.
Ærgerligt at der alle vegne skal optræde personer som dig, der virkelig
forstår at kritisere men
absolut heller ike andet!

Tror du scandicangler var perfekt fra start?

Fra : Spangkuk

Dato : 12-12-03 11:29

> Portalen blev offentlig gjort for 2 dage siden og som bekendt blev Rom
ikke
> bygget på en dag.

Næ, det er sandt.

> Ærgerligt at der alle vegne skal optræde personer som dig, der
virkelig
> forstår at kritisere men
> absolut heller ike andet!

Du generaliserer vist ualmindeligt ukritisk her...

> Tror du scandicangler var perfekt fra start?

Næ, og det er din side heller ikke.

Men sålænge du har segato segato som en hjælpende ånd, er der håb.

Spang

Fra : Segato Segato

Dato : 12-12-03 10:11

Syntes det er fint med kritik, vil tage det op til overvejelse. Stavefejl
bliver desværre at styre da vi vil lade brugerne komme med deres oplevelser
og kun selv står for en lille del af indlæg.

Mvh

Segato

Fra : Mikkel P

Dato : 12-12-03 12:59

jeg synes at det er en god side, selvfølgelig er der ting der kunne være
bedre, og det er op til os brugere at komme med konstruktive indlæg over for
det, og som jeg har oplevet i debatten er der flere måder at gøre det på...
nu er der ikke så mange indlæg endnu men de forskellige menuer åbner hurtigt
og det tager ikke lang tid at loade en artikel så det er positivt, jeg ved
ikke hvad for browser de andre ahr brugt til at "teste" med men jeg har
brugt internet explorer 6.0 og farverne virker rolige og behalig på mig.. så
keep up the god work..!!

Fra : Segato Segato

Dato : 12-12-03 14:10

Takker mange gange mikkel det er rart når noget sys det man laver er godt.
Men lørdag vil der faktisk komme et helt nyt design, sidder her med et nyt
design jeg selv er faldet for. I skal tænke på sitet er kun 3 dage gammelt
der vil ske en helt utrolig masse en jul. Men syntes at kritikken med texten
er svær at læse har sin beretigelse. Og derfor vil vi have et splinternyt
design klar lørdag aften. Håber i vil følge med. Når man kigge rher på
scandicangler syntes jeg oxo man må tage hatten af det er virkeligt et
stykke flot arbejde.

Fra : Marberg

Dato : 12-12-03 20:53

"Jeg har det sådan, at hvis jeg skal læse alt det der står med småt, så
mister jeg hurtigt interessen. Der skal altid stå en he...... masse på
forsiden, og det bliver let for uoverskueligt.

Billederne er for små og u interessante, lav da en ordentlig
indholdsfortegnelse, hvorfor skal de være så småt???

MVH

Mogens

Fra : Segato Segato

Dato : 13-12-03 12:43

Hej Mogens!!

Du har nok ret billederne er nok for små, men syntes absolut ikke de er
uinteressante. De er faktisk utrolig gode så derfor skal jeg nok lave dem
lidt størrere så folk ka se hvor flotte de egentlig er. Jeg gjode det på
grundlag af jeg syntes man skulle se så meget som muligt på en gang. Jeg
styrer ikke selv hvordan billederne ser ud da det er brugere der uploader
deres egne billeder der vi adskiller os fra eks. scandicangler. Vi har med
vilje prøvet at adskille os fra andre sites da vi ikke ønsker at konkurrere
med andre men i stedet vil være et alternativ. Men jeg har taget din
betragtning til mig mogens syntes du har ret. dette er der rodet på i aften.

Fra : Segato Segato

Dato : 13-12-03 23:20

Ja så har vi så smækket et nyt design ud. Der mangler stadig en masse, med
størrere billeder osv. Men som sagt er det kun version 1.0.

Fra : Spangkuk

Dato : 15-12-03 11:07

> Ja så har vi så smækket et nyt design ud. Der mangler stadig en masse,
med
> størrere billeder osv. Men som sagt er det kun version 1.0.

Ja ja ja

Det begynder sør'me at ligne en pro portal nu.

Spang

Fra : Tom

Dato : 15-12-03 09:35

In article <cd1na1-376.ln1@news.artscape.dk>,
jens petersen <wim542@hotmail.com> wrote:

> Er man globetrotter kan man prøve at se på på www.globeangler.dk
>
> Dette er en flot ny sportsfiskeportal med fiskerejser som hovedtema...

Livet er for kort til flere logins og password.

Hvad vil du opnå med at logge ?

Hvis du er interreseret i at jeg (og andre) skal komme igen. Så gør det
hele let tilgængeligt istedet for besværligt.

Fra : Segato Segato

Dato : 15-12-03 11:05

Vi er kun interesserede i seriøse brugere og vil derfor have folk kan stå
inde for det de skriver i f.eks. forums. Derudover er der adskellige
konkurrencer på vej, som gør vi er nød til at vide hvem folk er. En anden
ting er profil match som vi oxo er i gang med at implementere. Derfor vil vi
bibeholde vores login system. Men sætter pris på dit forslag.

Mvh.

Thomas Segato

Fra : Tom

Dato : 15-12-03 15:22