Wingman Force GP, Installation
Fra : Kenneth Engelshardt

Dato : 18-04-01 16:41

Da jeg uheldigvis har forlagt dokumentationen ti subjekt og står og skal
genstallere samme mangler moget doku. ang. installation.
Jeg har tjekket cd`en men der var ikke nogen doku.

Kort sagt er der er en der kan fortælle mig hvordan jeg installere rattet.

Type: USB
Operativ: WIN 98.

Kenneth Engelshardt

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 18-04-01 17:28

Kenneth Engelshardt wrote:

> [...]
> Jeg har tjekket cd`en men der var ikke nogen doku.
>
> Kort sagt er der er en der kan fortælle mig hvordan jeg installere rattet.

Installer softwaren, når den genstarter bliver du bedt om at tilslutte
enheden, Windows finder den, og HOPLA!

Easy as 3.1415...
--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : Kenneth Engelshardt

Dato : 18-04-01 19:27

> [...]
> ^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
> -- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)
Hej Rasmus, tak

Ja så er der sgu da noget galt. Det har jeg nemlig prøvet. Men når Windows
finder enheden beder den om WIN98 disketten.

Kenneth Engelshardt

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 18-04-01 20:38

Kenneth Engelshardt wrote:

> Hej Rasmus, tak
>
> Ja så er der sgu da noget galt. Det har jeg nemlig prøvet. Men når Windows
> finder enheden beder den om WIN98 disketten.
>
> Kenneth Engelshardt

Det er ganske OK, den henter en "HID" driver ind (Human Interface
Device)
det er åbenbart nødvendigt - mit Wingman Rumblepad fungerer direkte med
MS HID driveren (sans Rumble, dog)