Best Buy
Fra : Ronja Røver

Dato : 18-04-01 16:14

Heysa,, jeg er i den situation at min Nokia 3210 ikke fungerer optimalt(no shit!) Og en reparation/opdatering koster snildt 3-400 pisk. Tæt på prisen for en ny af den type, er der nogle knaldgode tilbud på banen for tiden?.. Det jeg ser mest af, er 3310 til 900,, men den gider jeg ærgeligt talt ikke!

Nogen forslag?

Rune

Fra : Møgelmose

Dato : 18-04-01 16:20

>Nogen forslag?

Venter under en uge på en 3330 (jeg kender godt prisen og den er værd at
vente på....!)
Hvad er der galt med den jeg kender kun en ting der er så dyrt og det er
displayet cover osv. koster ikke mere end 200 og en opdatering koster
ingenting og hvad angår batteri kan du jo se www.thansen.dk !

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-04-01 17:05

> Hvad er der galt med den jeg kender kun en ting der er så dyrt og det er
displayet cover osv. koster ikke mere end 200 og en opdatering koster
> ingenting og hvad angår batteri kan du jo se www.thansen.dk !

Det hvis den skal til reparation hos en fagmand uden for garantien.
Det koster min. 400 kr. og det koster 250 kr. bare at sende den ind uden de
laver noget på den - bare for at SE på den.

/Mikael

Fra : Møgelmose

Dato : 18-04-01 17:06

Er det i telebutikken de siger det?
Hvis det er det så brug et telecom center istedet det er der telebutikkerne
sender dem hen... (telecom centerene er jo bare teledanmark butikker i
forklædning men men med et lidt andet udbud af varer)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 18-04-01 20:43

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote:

> Hvad er der galt med den jeg kender kun en ting der er så dyrt og det er
> displayet cover osv. koster ikke mere end 200

Hmm, jeg har en med et display, der, når den er fuldt opladet, virker
nogenlunde normalt. Men når der bare er brugt en smule batteri, bliver
det "sløvt", pixels er et mærkbart stykke tid om at skifte farve.

Er det mon display'et eller batteriet?

Fra : Møgelmose

Dato : 19-04-01 18:41

> [...]
>nogenlunde normalt. Men når der bare er brugt en smule batteri, bliver
>det "sløvt", pixels er et mærkbart stykke tid om at skifte farve.

Jeg tror at det har noget at gøre med klima og fugtighed.
Jeg har prøvet at min telefon lå foran computeren der stod ved siden af et
åbent vindue (det var for en uge siden) og det er jo koldt og fugtigt om
formiddagen og da jeg så efter ca. en halv time to den væk igen var den
meget langsom til at opdatere skærmen....

Er det en 3310 for så kan det jo være en fejl i mobilos' software ))))))

>Det var en 3310 jeg skrev,, men er det ikke næsten den samme telefon,
udover WAP i 30'eren, og så er den >vel også lidt dyrere?
>Hvad skal du da gi' ? Kan du skaffe en god bargain?

3330 kan også hente nye spil fra nokias officielle wap side (det lyder fint
hva')
3330 Har heller ikke alle de fejl som alle går og snakker om...
og 3330 har en klart mere fed stribe omkring displayet (den er mørk istedet
for hvid)
Jeg må ikke sige hvad den koster (der er jo også nogle fra mit arbejde der
læser de her news grupper)
Men jeg lover at den er vær at vente på !!! altså hvis man vil

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Ronja Røver

Dato : 18-04-01 21:53

Fra : Stoffer

Dato : 19-04-01 13:52

Det koster også 400 kr hvis man ens telefon har låst sig og teledanmark skal
lave den. Altså hvis man har ramt det 6. ben og der står contact service når
man tænder for den.

Kristoffer