Driver til Logitech Cordless Mouseman Whee~
Fra : Thomas

Dato : 11-12-03 16:15

Hejsa

Jeg står og mangler en driver til min Logitech Cordless mouseman Wheel. Det
er den mus som man kan købe sammen Logitech Itouch keyboarded. Men jeg kan
ikke finde en driver som gør at man kan bruge tommelfinger knappen....

Er der nogen som kan hjælpe

Thomas

Fra : Leony

Dato : 11-12-03 16:29

In news:3fd889f5$0$25808$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
Thomas <2045326m001@stofanet.dk> typed:

> [...]
> Wheel. Det er den mus som man kan købe sammen Logitech Itouch
> keyboarded. Men jeg kan ikke finde en driver som gør at man kan bruge

Heller ikke hvis du installerer MouseWare.
http://www.logitech.com

Det burde virke.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-12-03 16:30

On Thu, 11 Dec 2003 16:15:00 +0100, "Thomas" <2045326m001@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>er den mus som man kan købe sammen Logitech Itouch keyboarded. Men jeg kan
>ikke finde en driver som gør at man kan bruge tommelfinger knappen....

Du skal vel have Logitech's egen:
http://makeashorterlink.com/?V212218C6

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 11-12-03 16:32

wrote:

> [...]
>er den mus som man kan købe sammen Logitech Itouch keyboarded. Men jeg kan
>ikke finde en driver som gør at man kan bruge tommelfinger knappen....

Find din mus på denne side og hent driveren.

http://makeashorterlink.com/?Q3F1128C6

Hvis du ikke kan finde musen, så kig evt. under tastaturer.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-12-03 16:38

"Thomas" <2045326m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er den mus som man kan købe sammen Logitech Itouch keyboarded. Men jeg kan
> ikke finde en driver som gør at man kan bruge tommelfinger knappen....

MouseWare 9.79 fra www.logitech.com skulle kunne gøre tricket, bruger selv
den omtalte mus.
Uden driver fungerer tommelfinger knappen som "Tilbage" i bl.a. IE og den
funktion benytter jeg selv.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Thomas

Dato : 11-12-03 16:51

Hej Igen

Takker for de mange gode svar...

Thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-12-03 23:29

"Thomas" skrev i en meddelelse ...
> Hej Igen
>
> Takker for de mange gode svar...
>
> Thomas

Jeg vil også takke Benjamin (key-word=mouseware9.79) .Efter at have brugt
meget tid på logitechs hjemmeside uden at blive klogere på hvad der skulle
downloades ( musen er ikke vist nogen steder og der er ikke beskrivelser).

Michael