MS Windows
briani 27239
spgm. ang. windows logon...
Fra : J.F.K

Dato : 10-12-03 23:24

Hej,

Efter at jeg har opdateret/installeret "Microsoft .NET Framework Version
1.1, dansk", fra windows update, skal man/jeg klikke på mit brugernavn, som
logon inden at windows skrivebordet kommer frem, jeg synes det er møg
hamrende irriterende. Inden jeg installerede dette program startede windows
jo bare op af sig selv, når man trykkede på powerknappen.
Er der mulighed for at "omgå" denne logon skærm?
Det skal lige siges at jeg er nødtil at have dette program installeret, idet
PowerQuest Driveimage v7.0 kræver dette, for at kunne installere sig. Og da
jeg bruger dette prog. til backup, så giver dig vist sig selv.

Håber der er nogen som har en god ide, til løsningen på dette prob.

mvh. John

--

mvh. John

"Unfortunately, no one can be told what the Matrix is.
You have to see it for yourself"

Fra : Jens

Dato : 11-12-03 00:00

"J.F.K" <jfk006@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Håber der er nogen som har en god ide, til løsningen på dette prob.

Start - kør - /"control userpasswords2" ,(uden " ) marker din konto, fjern
øverste "V" og tryk anvend.........

Mvh Jens

Fra : J.F.K

Dato : 11-12-03 02:33

"Jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Start - kør - /"control userpasswords2" ,(uden " ) marker din konto, fjern
> øverste "V" og tryk anvend.........
>
> Mvh Jens

1000 tak for dette tip, det virkede 100% første gang

mvh. John

Fra : Allan Mogensen

Dato : 11-12-03 00:03

> Er der mulighed for at "omgå" denne logon skærm?

Forsøg at slette den brugerkonto, som den har oprettet. Virkede hos mig.

Kontrolpanel => Brugerkonti

mvh

Allan

Fra : Jens

Dato : 11-12-03 09:13

"Allan Mogensen" <allmogNOSPAM@oncable.dk>

> Forsøg at slette den brugerkonto, som den har oprettet. Virkede hos mig.

Ødelægger det ikke den funktion kontoèn hører til ?

Mvh Jend