MS Windows
briani 27239
sætte hd i ny maskine med system på?
Fra : Brizz

Dato : 10-12-03 14:32

Kan jeg tage min gamle HD som mit XP system kører på og sætte over i en helt
ny maskine også kan den finde den nye hardware eller skal jeg formaterer og
installerer på ny?

Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Janner

Dato : 10-12-03 15:56

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> [...]
helt
> ny maskine også kan den finde den nye hardware eller skal jeg formaterer

Det er et lidt betændt spørgsmål ... start for guds skyld med tage back up
af al ting ....

Første gang du booter med din nye pc boot på windåse cd'en og vælg rep......
Så er der en chance for alt bare spiller, booter du derimod direkte på din
disk er der en lille chance for pc'en bare starter normalt ... men samtidigt
alverrdens chancer for hele pisset går i hegnet.

Hygge

Jan

Fra : Brizz

Dato : 10-12-03 16:23

> [...]
samtidigt
> alverrdens chancer for hele pisset går i hegnet.

Ok det er ikke det store problem at starte forfra. Men hvis man nu liiiiige
kunne gøre det andet

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-03 18:14

In article <br7791$5ar$1@sunsite.dk>, nogen@microsoft.com says...
> Kan jeg tage min gamle HD som mit XP system kører på og sætte over i en helt
> ny maskine også kan den finde den nye hardware eller skal jeg formaterer og

Hvis det er samme bundkort/processor, så vil det ikke give problemer...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brizz

Dato : 10-12-03 18:39

> Hvis det er samme bundkort/processor, så vil det ikke give problemer...

Går fra et grammelt bundkort jeg ikke kender navnet på med en 400mhz cpu til
et Soltek SL-75FRN2 med en Barton 2500 så det er ikke engang tæt på det
samme

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk