killingemad
Fra : Battlefield´s

Dato : 10-12-03 12:48

Hej
Nu nærmer tiden sig, hvor mine 3 små rødder skal lære at spise "ordentlig"
mad.
Sidste gang jeg havde killinger var der ikke noget, der hed RC Babycat, så
hvordan skal det bruges?
Kan jeg starte dem op med opblødt Babycat, eller skal de, som tidligere,
starte med noget mere blødt som vælling eller lign.?
Hilsen Vibeke

Fra : Liv Wallentinsen

Dato : 10-12-03 19:43

Jeg har nettopp hatt et kull burmeserkattunger og jeg må si at jeg har ikke
hatt bedre for enn Royal Canin Baby kitten. Jeg blødte det opp, tilsatte
litt fisk eller kylling og ungene elsket det. Etter hvert ville de også ha
foret tørt, da disse små bitene er ekstra sprø og enkle for kattunger å
tygge. Fin vekt på alle sammen. Prøvde også RC kitten tørrfor, men det var
ikke like populært, uvisst av hvilken grunn? Jeg ga også geitemelk i
tillegg.

-liv

Fra : Battlefield´s

Dato : 10-12-03 20:35

"Liv Wallentinsen" <livmw@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> ikke like populært, uvisst av hvilken grunn? Jeg ga også geitemelk i

Hej Liv
Tak for dit svar. Hvor gamle var dine killinger, da du introducerede dem for
Babycat?
Jeg tvivler på, at mine vil have andet end mors mælk i mange dage endnu.
Hilsen Vibeke