Hjemmeside
Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 11:54

Jeg havde lagt en meddelelse ud om at jeg gerne ville have lidt respons på
min hjemmeside, som omhandler min hest og jeg. Jeg har fået mange gode
henvendelser, tak for det. Jeg kan dog ikke finde min meddelelse på
nyhedsgruppen mere, er der nogen der kan forklare mig hvorfor?

Tak

www.bailando.dk

Fra : Anet

Dato : 10-12-03 14:02

"Larsen" <bailando@bailando.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henvendelser, tak for det. Jeg kan dog ikke finde min meddelelse på
> nyhedsgruppen mere, er der nogen der kan forklare mig hvorfor?

(klip)

jeg kan godt se den stadig

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 14:00

Er det ikke kun den du har svaret på her?

Claus

Fra : Marlene

Dato : 10-12-03 14:09

> Er det ikke kun den du har svaret på her?
>
> Claus

Det kommer an på, hvad dit mailprogram er sat op til; du kan selv indstille
programmet til at slette indlæggene efter en periode. Bruger du Outlook
Express?

Mvh. Marlene.

Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 14:12

ja - men jeg har ikke indstillet den til at slette indlæg?

Claus

Fra : Marlene

Dato : 10-12-03 14:21

> ja - men jeg har ikke indstillet den til at slette indlæg?
>
> Claus

Prøv at se under Funktioner-Indstillinger-Vedligeholdelse. Der står "Slet
nyhedsmeddelelser XX dage efter hentning". Prøv at se, hvor mange dage du
har til at stå i det felt.

Mvh. Marlene.

Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 14:19

Burde det ikke være alle meddelelser der bliver slettet? for det er kun min
jeg ikke kan se, altså den gamle meddelelse

Fra : Marlene

Dato : 10-12-03 14:26

> Burde det ikke være alle meddelelser der bliver slettet? for det er kun
min
> jeg ikke kan se, altså den gamle meddelelse

Jo, det burde det. Men du siger, at du kan se meddelelser, der er dateret
samme dag, som du sendte din?

Mvh. Marlene.

Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 14:25

Ja og jeg kan se meddelelser som er ældre?, det er nok en drillenisse som
har været på spil, skidt med det, jeg syntes bare det kunne være sjovt at få
lidt respons på hjemmesiden. tak for hjælpen.

God jul til alle

Claus
www.bailando.dk

Fra : Marlene

Dato : 10-12-03 14:35

> [...]
> har været på spil, skidt med det, jeg syntes bare det kunne være sjovt at

> lidt respons på hjemmesiden. tak for hjælpen.

Jeg ved, at der har været lidt problemer med TDCs newreader, men jeg det er
vist ikke lige den, du bruger. Men jeg er sikker på, at du kan få svar på
det på dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Mvh. Marlene.

Fra : Pia J

Dato : 10-12-03 14:19

"Larsen" <bailando@bailando.dk> wrote in message
> Er det ikke kun den du har svaret på her?
>
> Claus

Du har sendt den til markedsgruppen, hvor den overhovedet ikke hører hjemme

Der findes faktisk også en gruppe specielt til ris og ros af hjemmesider.

:Pia

Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 14:17

Om den hører hjemme ved jeg ikke,jeg har en hest til salg på siden,og jeg
troede at det var det den gruppe var til?

www.bailando.dk

Fra : Kim S

Dato : 10-12-03 14:44

> jeg har en hest til salg på siden,og jeg
> troede at det var det den gruppe var til?

Dén har du gemt godt. Jeg kan ihvertfald ikke finde nogen hest til salg på
din side....

Mvh, Kim

Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 19:28

Prøv at åbne øjne, og læs hvad der er på siderne, før du klager over mit
indlæg.

Claus

Fra : Pia J

Dato : 10-12-03 14:49

"Larsen" <bailando@bailando.dk> wrote in message
> Om den hører hjemme ved jeg ikke,jeg har en hest til salg på siden,og jeg
> troede at det var det den gruppe var til?

Men det er jo ikke det du skriver i annoncen, der beder du om feedback på
designet!

:Pia

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-12-03 15:12

In article <o6FBb.56547$jf4.3220015@news000.worldonline.dk>, Larsen wrote:
> Om den hører hjemme ved jeg ikke,jeg har en hest til salg på siden,og jeg
> troede at det var det den gruppe var til?

Nej, køb og salg hører til i dk.MARKED.privat.dyr.hest
Dette er dk.FRITID.dyr.hest, og her foregår diskussioner, men
ikke køb og salg. (og egentlig heller ikke diskussion af hjemmesider,
eller forklaringer på hvor dit indlæg er eller ikke er, se evt.
mere på http://www.usenet.dk/ for en forklaring på disse grupper og
hvad der hører til hvor.

JonB

Fra : Marlene

Dato : 10-12-03 15:46

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke køb og salg. (og egentlig heller ikke diskussion af hjemmesider,
> eller forklaringer på hvor dit indlæg er eller ikke er, se evt.

Ved jeg godt - har også henvist til den rigtige nyhedsgruppe.

Mvh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 10-12-03 16:45

"Larsen" <bailando@bailando.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke kun den du har svaret på her?

(klip)

Jeg kan se den allerførste også stadig.

--
~ Hilsen
Annette ~>

Fra : Nina Svanholm

Dato : 11-12-03 16:31

Jeg kan se alle tre indlæg. Den der er her på siden og den der er magen til
i den anden gruppe + den med hesten til salg, som også er i den anden
gruppe.....

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Larsen

Dato : 10-12-03 19:25

Jeg tror virkelig at der er nogen der keder sig, siden at man ikke kan gå op
i andet end om det er det rigtige sted, eller om man skriver det rigtige. Nu
er det jo ikke alle, som bruger al deres tid på nettet, nogen har også et
liv. Beklager meget hvis mit indlæg har jokket nogen over tæerne, men jeg
skal altså lige finde ud af hvordan det virker.

Claus Larsen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-12-03 19:41

In article <wCJBb.57015$jf4.3233777@news000.worldonline.dk>, Larsen wrote:
> Jeg tror virkelig at der er nogen der keder sig, siden at man ikke kan gå op

Nej, det er såmænd ikke derfor. Grunden er at usenet er inddelt i nogle
grupper for at man kan nøjes med at læse de indlæg der har en interesse.

> [...]
> liv. Beklager meget hvis mit indlæg har jokket nogen over tæerne, men jeg
> skal altså lige finde ud af hvordan det virker.

Ja, det skal du da, meeen, det skal resten af den danske befolkning også
samt de udenlandske brugere, fx. norge der læser med her også. Det gør at
hvis alle kom her ind uden at gøre noget som helst for at finde ud af hvad
det er for noget, så ville heste snakken drukne i indlæg som dit. For slet
ikke at tale om alle de andre der "baaaare lige skal skrive noget meget vigtigt"

Jeg kan derfor kun opfordre dig og andre til lige at slå et smut omkring
google før de bruger noget nyt på nettet.
Fx. en søgning på dk.fritid.dyr.hest på google giver på forsiden et
link til en side der forklarer hvad usenet er. Det er godt nok ikke
det øverste, men kikker du bare lige på de øverste 5 links, så får du
en forklaring. Det synes jeg ikke er for meget for langt. Men altså
læs venligst
http://www.usenet.dk/

JonB

Fra : Nina Svanholm

Dato : 11-12-03 16:29

*G* bare rolig du er ikke den eneste der kan komme til at kludre i det
-hvis jeg er kommet til at lave koks i den, plejer jeg iøvrigt at lade
som om jeg ikke har set "politimesterens" løftede pegefinger!