Fange et klik på link
Fra : bsn

Dato : 10-12-03 11:56

Hej NG
Jeg vil gerne fange navnet på et link i venstre frame, og sende det til
modtagersiden, så jeg kan bruge det som variabel dèr.
jeg har prøvet mouse down, mouse up,
er ikke skrap nok - help please.
her lidt kode:

"Name" er navnet på linket, jeg vil bruge på den anden side, som variabel.
<%>

IF MouseDown(Name) THEN

response.write "<a href=" & "venstre.asp?id=" & Name

END IF

<%>

Fejltype:
Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl (0x800A000D)
Typer stemmer ikke overens: 'MouseDown'
/dvfn/venstre.asp, line 45

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-12-03 13:13

bsn skrev:

> Jeg vil gerne fange navnet på et link i venstre frame, og
> sende det til modtagersiden, så jeg kan bruge det som variabel
> dèr. jeg har prøvet mouse down, mouse up,

Events som dem du nævner registreres på klientsiden, med
javascript. Du kan ikke bruge javascript-egenskaber direkte i din
asp-kode - der er ikke adgang til dem.

Du kan muligvis få det til at virke ved hjælp af javascript - men
det skal ikke være i asp-koden.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : bsn

Dato : 10-12-03 13:58

"Jens Gyldenkærne Clausen" skrev
> Du kan muligvis få det til at virke ved hjælp af javascript - men
> det skal ikke være i asp-koden.
Tak for oplysningen.
Bjarne