kan man boote fra USB floppy?
Fra : M.I

Dato : 10-12-03 11:30

Hej
Har købt et USB floppy drev til min bærbare i den tro, at man kan boote
derfra. Men jeg kan ikke få den til det. Har disabled floppy-controller i
BIOS samt set at eksterne enheder er på bootmenu. Skal det kunne lade sig
gøre?

Vh M.I

Fra : JSM

Dato : 10-12-03 13:18

"M.I" <doe@FJERNstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> BIOS samt set at eksterne enheder er på bootmenu. Skal det kunne lade sig

Hvis maskinens BIOS undertøtter det - ja. Hvis din BIOS ikke gør, kunne du
jo prøve at checke producentens hjemmeside for at se om der en
BIOS-opdatering tilgængelig som sætter den i stand til det.

mvh
Jesper