Brian Binnerup skrev i et indlæg på usenet:
> Efter at han ikke svarende på mail, har jeg flere gange ringet
> derned, og hvor han ikke har ringet tilbage som lovet. Jeg har senest
> haft fat i ham idag hvor han stadig ikke kan svare mig på hvor min
> telefon er, eller hvornår jeg kan få den igen.
Det lyder meget userøst, at de ikke svarer på mail eller ringer tilbage
som lovet.
Jeg har prøvet 2 københavnske firmaer (Dansk Unlock og M.U.S.R.) og der
har aldrig været problemer.
Senest havde jeg en N6210 inde hos MUSR - der var lidt kludder med
volume-kontrollen og samtidig skulle den have ny software.
Jeg sendte den med posten torsdag - så han mailede tilbage fredag og
fortalte, at nu var den lavet - og jeg sendte så en check på beløbet -
og telefonenen kom retur med posten mandag.
Så du har nok været lidt uheldig at ramme en forhandler, der ikke selv
reparerer, men sender den videre til et autoriseret værksted et eller
andet sted i verden ?
Hvis det er en garati-reparation, så skal den måske til et bestemt
sted - jeg ved det ikke ?
Men derfor kunne de da godt svare....
--
Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jve.invalid Web:
www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.