Abit ic7 max3 både og ?
Fra : kh

Dato : 09-12-03 23:58

Kører nu i Sata raid 0.For at kunne det skulle jeg disable den anden
satadriver i bios.Men hvad nu hvis jeg vil have en 250gb sata harddisk på
ekstra?
er det sådan at enten kører jeg raid eller almindelig..Ikke begge dele?

Tossen

Fra : iggibuh

Dato : 10-12-03 06:21

"kh" <virkerikke@slet.df> wrote in news:3fd65363$0$95071
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> ekstra?
> er det sådan at enten kører jeg raid eller almindelig..Ikke begge dele?

du skulle kunne havde to SATA sat på onboard SATA controlleren enten som
raid eller som ekstra "IDE" diske plus og op til fire på silicon image
controlleren. du nævner ikke noget om hvilken du har sat op til raid ?

MVH iggibuh

Fra : kh

Dato : 10-12-03 10:18

Kan det hele køre på en gang?
Altså både med raid og ekstra satadiske og så IDE til mine cddrev..??

Tossen

Fra : iggibuh

Dato : 10-12-03 10:53

> Kan det hele køre på en gang?
> Altså både med raid og ekstra satadiske og så IDE til mine cddrev..??

max3 kan kører med 4 ide og 6 sata afhænging af behovet...under bla XP
understøtter den det hele.

MVH iggibuh

Fra : kh

Dato : 10-12-03 11:32

Det er lige før man skal ha`den store ledvogtereksamen for at sætte det op i
bios....LOL