Trådløs headset med voice til messenger og~
Fra : bingobango

Dato : 09-12-03 23:31

Hej
Nogle der ved hvor eller om man kan købe et trådløs headset med microfon
til pc'en,
MvH
O J

Fra : Infinity

Dato : 10-12-03 00:42

> Nogle der ved hvor eller om man kan købe et trådløs headset med microfon
> til pc'en,

Du burde kunne bruge bluetooth headset og en BT-dongle !?!

VH Henrik

Fra : bingobango

Dato : 10-12-03 13:34

"Infinity" <spam@byggecenter.fjern_dette.com> wrote in news:3fd65dd8$0$160
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Du burde kunne bruge bluetooth headset og en BT-dongle !?!
>
> VH Henrik

Hvilken BT-dongle og bluetooth headset passer sammen?
Jeg har prøvet med Logitech Bluetooth headset og trust bluetooth adapter,
Lyden var ok men mikrofonen var ikke god. Modtageren får kun støj på linien
og stemmen kan man næsten ikke høre. Den hakker så meget at man ikke kan
fatte hvad der bliver sagt.
MvH
O J

Fra : Infinity

Dato : 10-12-03 15:25

> Hvilken BT-dongle og bluetooth headset passer sammen?

I realiteten "burde" de alle passe sammen, men jeg kunne alt for godt
frestille mig at
der er problemer.
Jeg har dog ikke selv prøvet da jeg kun har et bluetooth-pc-card

VH Henrik

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 10-12-03 15:34

On Wed, 10 Dec 2003 12:34:07 GMT, bingobango
<bingobango@bingobango.net> wrote:

>"Infinity" <spam@byggecenter.fjern_dette.com> wrote in news:3fd65dd8$0$160
>$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>Hvilken BT-dongle og bluetooth headset passer sammen?

Jabra BT 250 har en god lyd, både tale og høre. Forgængeren, der er
magen til, men kun har 100 timers standby/3 timers taletid kan fås for
400 kroner i Sonofon-butikkerne (iflg. nylig reklameavis)

BT-adapteren skal understøtte K6-profilen (BT 1.1) for at virke med
headset.
Det må din opsætning have gjort, ellers ville du ikke kunne høre noget
Dit problem kan skyldes for lang afstand mellem adapter og headset,
eller at noget har spærret for radiosignalet. Ved synlig linje mellem
de to burde der ikke være noget problem de første par meter.

KS

Fra : bingobango

Dato : 11-12-03 08:31

kelds@ofir.dk wrote in news:nnaetvo5hu0lkr6162al99up01no9ocofq@4ax.com:

> [...]
> eller at noget har spærret for radiosignalet. Ved synlig linje mellem
> de to burde der ikke være noget problem de første par meter.

Kan problemet være et trådløsnetværk?
Hvilken apdapter understødter K6-profilen , jeg kan ikke finde nogen??
MvH
O J