ud og fiske med en kutter!
Fra : ismanden

Dato : 09-12-03 17:12

Hej

Jeg vil gerne prøve ud og fiske med en kutter

prøvede det da jeg var dreng for små 20 år siden
nogen der kender nogen i århus området det tager afsted på nogle ture ud
efter torsk????

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-03 18:45

Hej

Du kunne tage med Saltvandsfiskeren Silkeborg!

Vi er en forening med ca. 170 medlemmer der tager til kysten og på havet med
kutter, vi har ca. 18 turer om året, og det er altid hyggelige ture. vi har
medlemmer fra det meste af landet, og der er også en del fra Galten/Århus!

Det koster 60,- om året i medlemskab og 60,- i indskud det første år! Husk
at vores turpriser er inkl. kørsel (ved kørsel i private biler får
chaufføren ca. 1 kr. pr. km)

Du kan læse mere om os her www.saltvandsfiskeren.dk

eller du er meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 87 24 99 24 eller på
mail perXXXsaltvandsfiskeren.dk udskift XXX med @

Med venlig hilsen

Per M Sørensen
Formand