Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ribers=o/
Fra : Maria M.

Dato : 09-12-03 16:22

Hejsa =o)

Nå ja hvor skal man næsten starte??? Jeg har gået og tænkt en del over
hvis man nu har været i Ribers kan man så hvis man har betalt alt hvad
man skylder dem.... Komme til at få sit eget firma eller vil man være
stempelt resten af sine dage???

MVH Maria =o)

Fra : Henrik B.

Dato : 09-12-03 16:32

Maria M. wrote:
:: Hejsa =o)
::
[...]

Hvis du enten har indfriet den gæld du er registreret for, eller der er gået
5 år - uden at pågældende firma har lavet en ny-registrering hos RKI, så
er/skal du slettes...

M.v.h.

Fra : Henning Lund

Dato : 09-12-03 17:23

Henrik B. skrev:

> Hvis du enten har indfriet den gæld du er registreret for, eller der
> er gået 5 år - uden at pågældende firma har lavet en ny-registrering
> hos RKI, så er/skal du slettes...

http://www.rki.dk/asp/page.asp?page_id=500 mit favoritlink.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 09-12-03 19:34

Henning Lund wrote:
:: Henrik B. skrev:
::
[...]

I stand corrected.

M.v.h.

Fra : Ulrik

Dato : 09-12-03 22:37

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du enten har indfriet den gæld du er registreret for, eller der er gået
> 5 år - uden at pågældende firma har lavet en ny-registrering hos RKI, så
> er/skal du slettes...

Jeg har en gammel indbunden skindbog derhjemme RIBERS fortid med en masse navne og tekst
man griner af:

eks X er i frelsens hær, kredit over 100 kr frarådes, X er en af dem der slet ikke
skulle have kredit.
Bogen vil blive solgt snart i den blå avis for 500 kr.

Fra : Nyheder

Dato : 08-03-04 21:08

Hej Maria M.,

I flg. regler om registrering, kan man kun blive registreret en gang for den
samme forseelse, efter 5 år bliver man slettet uanset om gælden er betalt
eller ej, skal man registreres på ny, kan dette kun foregå efter væsentlig
ændring af gælden ( dvs. at du evt. har skrevet under på et frivilligt
forlig ), det vil igen sige at ingen kan blive registeret for den samme sag
mere end en gang.

Kilde = RKI

V/KF