C++ Builder String erstat , med .
Fra : Lars

Dato : 09-12-03 14:39

Jeg har en String der indehodler et kommatal, dette skal indsættes i en
database vved hjælp af SQL. Nu er det bare sådan at kommatallet ikke må
indeholde komma, for så går der kage i strengen der indsætter. Hvordan får
man lavet det komma om til et punktum?

--
\Lars

Fra : Lars

Dato : 09-12-03 15:11

Fik løst mit problem. Var ikek klar over at en Strinf starter med index 1?

--
\Lars