Opfordring
Fra : S?ren GP

Dato : 09-12-03 14:25

Jeg skal opfordre jer til at finde en anden gruppe at diskutere jeres
emne i. Jeg finder det mildest talt denne sammenblanding af krig og
jagt for upassende.
For at være konstruktiv skal jeg anbefale jer følgende:
http://groups.msn.com/
http://www.igroups.dk/

Mvh..........Søren

Fra : H.S.

Dato : 09-12-03 16:20

"S?ren GP" <sgpe@ar.stam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal opfordre jer til at finde en anden gruppe at diskutere jeres
> emne i. Jeg finder det mildest talt denne sammenblanding af krig og
> jagt for upassende.

Det kan godt være det er en smule upassende, men nu sker der da endelig lidt
snak i gruppen. Og om et emne som da i det mindste er lidt relateret til
jagt, nemlig skydevåben.

Fra : Lars Haugaard

Dato : 09-12-03 19:58

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lidt
> snak i gruppen. Og om et emne som da i det mindste er lidt relateret til

Den holder vist ikk!
Nu er skydevåben jo ikke bare skydevåben, vel?
Jeg personligt sætter ikke militære forkortelser som TMG og LMG i
forbindelse med jagt på _nogen_som helst måde.
Godt nok er der tale om våben, men der er vel en vis forskel med henblik på
mål og midler - eller hva?
Det næste bliver vel diskussioner om atomar op - eller nedrustning

Bedste hilsner

Lars Haugaard

www.haugaard.org

Fra : H.S.

Dato : 10-12-03 13:35

"Lars Haugaard" <larsnospam@haugaard.org> skrev i en meddelelse
news:3fd61b8c$0$9818> Den holder vist ikk!
> [...]

> mål og midler - eller hva?
> Det næste bliver vel diskussioner om atomar op - eller nedrustning

Tja, det kan nu ikke bringe mit p.. i kog. - Men siden ingen har
kommenteret dit indlæg, og mening, så giver dig jo nok ret :)