Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE
Fra : Maxi

Dato : 09-12-03 12:22

hver gang der er en fejl en side eller siden ikke findes så dirigeres jeg
videre til denne her side http://www.flashlightsearch.com/search4U.html
Det er ret irriterende da jeg netop udvikler hjemmesider og har brug for at
læse fejl meddelser. Jeg har engang fjernet det med spybot men det kom på
igen 1 time efter.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-12-03 12:32

Maxi wrote:
> [...]
> da jeg netop udvikler hjemmesider og har brug for at læse fejl
> meddelser. Jeg har engang fjernet det med spybot men det kom på igen

Så brug da Spybot igen.

Og benyt ikke IE til tvivlsomme sider, og brug ikke ad-ware. Har du
overvejet at ændre på dine sikkerhedsindstillinger?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk