T68 + TELMORE/TDC HSCSD + TDC DIALUP anybo~
Fra : donnib

Dato : 09-12-03 11:40

Hej alle,
Jeg har følgende ting :

1. T68i
2. HSCSD hos TELMORE
3. DELL LATITUDE D400 med inbyget Bluetooth
Windows XP
SonyEricsson Communication Suite
SonyEricsson T68i Bluetooth drivere installeret
4. TDC Dialup på telefon nr. 21210000

Alt det her kører jeg med og jeg kan koble mig op til TDC dialup fint MEN
får KUN en hastighed på 9600.

Er der nogen der har fået alt det her til at fungere med en større hastighed
? Den burde køre midst 19200 men jeg kan kun med 9600.

Hvad gør jeg galt ?

På forhånd tak
donnib

Fra : Benjamin

Dato : 09-12-03 12:30

donnib wrote:
> [...]

prøv dk.teknik.telefoni.mobil

--

/ Benjamin

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-12-03 13:09

"donnib" <mihai@spam.marinescu.dk> writes:

> Hej alle,
> Jeg har følgende ting :

> Er der nogen der har fået alt det her til at fungere med en større hastighed
> ? Den burde køre midst 19200 men jeg kan kun med 9600.

Gå ind i egenskaberne for modemet og sæt maksimumshastigheden op til
19200. Som standard er den 9600.

Martin
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : donnib

Dato : 09-12-03 13:43

Jeg har været inde og pille lidt ved hastigheden og den står nu til 115200
og ved Modem Protocol har jeg sat den til V.110 (28.8K, GSM) men den kobler
ved 28.8 nu men jeg ved den kan komme op på 40K men hvordan ? Jeg har ændret
modem protocollen til Analog NRLP men uden held. Jeg får stadigvæk 28.8K.

Jeg lægger mærke til at under Bluetooth modemet står der i Advanced -> Extra
initiliazation commands = +CBST=80,0,1;+CHSN=4,2,0,12

Er der nogen der ved hvad disse ting betyder ? Jeg vil mene at det er her
man fortæller hvordan modemet skal koble sig op.

donnib

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-12-03 15:36

donnib wrote:
> Er der nogen der ved hvad disse ting betyder ? Jeg vil mene at det er her
> man fortæller hvordan modemet skal koble sig op.

Kan du fortælle mig hvad det har med xDSL at gøre ?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43