har lige fået byttet en samsung skærm, det gik altså gennem
http://www.antaservice.se/info/mainpage/main.asp
skærmen skal sendes til Sverige (får man også at vide på Samsungs
hjemmeside)
Den skærm jeg fik retur var en nyere model, så der skulle instaleres
drivere, før jeg kunne indstille refresh-rate (XP)
mvh
Bent
"Fortz@" <hm@jubii.dk> wrote in message
news:br56tj$1vkg$1@news.cybercity.dk...
> Hej Lotte.
>
>
> Står din skærm ved siden af en lampe....? I nogen tilfælde kan dette skabe
> problemer med påvirkninger. MEN, du har bestemt ikke købt "katten i
sækken"
> Samsung laver nogen TOTAL gode skærme - og hvis du bare kender lidt til
> skærme, så er de MEGET tæt på en producent der hedder "EIZO" skærme mht.
> kvalitet. Jeg ved at der i kassen ligger en seddel, og der står et nr. du
> skal ringe på.......der er sikkert noget der hedder ON side garanti,
hvilket
> kan være skruet sammen på MANGE måder - ved at Samsung bruger noget der
> hedder "Info Care" som deres service provider her i DK, så det er DEM du
> skal kontakte vedr. din skærm......enten ombytter de den, eller så kommer
de
> ud med en låneskærm til dig.
>
> MEN okay, da det jo er en HELT ny skærm, så gå dog ned med den igen og få
en
> ny - det ville jeg nok også gøre i dit sted. Men du skal ikke være nervøs,
> du har gjort et RIGTIG godt køb........SAmsung skærme er ikke en dyr
skærm,
> men det er tæt på at være nogen af de bedste skærme på markedet.....de
> vinder MANGE test, uanset modeller.
>
>
> Hilsen, Fort@
>
>
>
>
>
>
> "Lotte" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fd58c27$0$29406$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Hej.
> >
> > Jeg købte en ny skærm - en samsung til 999 kr. i Computercity. Men den
> > flimre i højre hjørne. Har prøvet at indstille den men intet hjælper.
Man
> > skulle kunne vælge hvor mange hertz den skal være på, men den vil ikke
> makke
> > ret. Har jeg købt noget lort - en for billig skærm??
> >
> > Lotte
> >
> >
> >
>
>