MS Windows
briani 27239
98 (Ikke SE) opgraderes til Win 2000 Remot~
Fra : Henrik \(8600\)

Dato : 09-12-03 09:24

Jeg er ved at kaste mig ud i et lidt specielt projekt....

Jeg har en veninde på Sjælland, jeg selv bor i Jylland.

Hun har en maskine der driller, regner med at det er hendes
98 installation der driller. Min plan er så at REMOTE opgradere
hendes maskine til Win 2000.

Er der evt nogle problemer i det???

Inden jeg gør det er min plad at ghoste hendes 98 partion hvis det
skulle gå galt med opgraderingen. Kan jeg det mens Win 98 kører,
for jeg skal jo gøre det remote.....

ALLE gode råd er velkomne....

P.S. Det HASTER lidt

Mvh Henrik

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-12-03 09:53

"Henrik (8600)" <dk8008FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hun har en maskine der driller, regner med at det er hendes
> 98 installation der driller. Min plan er så at REMOTE opgradere
> hendes maskine til Win 2000.
>
> Er der evt nogle problemer i det???

Jeg har svært ved at forestille mig, det ikke vil give problemer.

> Inden jeg gør det er min plad at ghoste hendes 98 partion hvis det
> skulle gå galt med opgraderingen. Kan jeg det mens Win 98 kører,
> for jeg skal jo gøre det remote.....

Det tror jeg da, men jeg forestiller mig også, det er det mindste problem.
Jeg har svært ved at forestille mig, det vil være muligt at overskrive eller
slette åbne filer, og derfor har jeg svært ved at forestille mig, det vil
være muligt at gennemføre en opgradering, samtidig med det gamle
operativsystem skal køre under hele processen. På et tidspunkt må det blive
nødvendigt at lukke det gamle operativsystem ned, hvorved du mister
forbindelsen til den PC, hvor det kører.

Kort sagt synes jeg, projektet virker så usikkert, at det vil være langt
bedre at tage turen til Sjælland for at hjælpe din veninde.

Med venlig hilsen
Børge