julegave/gratis SMS fra selvhenter.dk
Fra : Rundude

Dato : 09-12-03 06:53

er jeg den eneste der lige har modtaget 500 gratis SMS fra selvhenter i
julegave?

De skal godt nok bruges inden april måned, men det blir vist ikke noget
problem, heh.

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 09:51

> er jeg den eneste der lige har modtaget 500 gratis SMS fra selvhenter i
> julegave?
>
> De skal godt nok bruges inden april måned, men det blir vist ikke noget
> problem, heh.

Alle Selvhenter-kunder fik i går 500 gratis SMS'er der skal bruges inden
april måned. Der står lidt mere om det på www.selvhenter.dk. Alle kunder fik
desuden en SMS om det - og alle nye kunder får også 500 SMS'er.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : GiWeo

Dato : 09-12-03 10:13

Hejsa

Det er jo hvad der svarer til en pengegave - så husk at oplyse det til
skattefar .-)

--

Lars Engelhardt - webmaster@linkssiden.dk
Din startside: http://www.linkssiden.dk ??

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-12-03 13:40

On Tue, 09 Dec 2003 10:12:47 +0100, GiWeo <giweo@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>Det er jo hvad der svarer til en pengegave - så husk at oplyse det til
>skattefar .-)

Kun hvis værdien overstiger 500 kr og det kan man vidst ikke sige at
500 sms'er gør ;)

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Hornbech

Dato : 09-12-03 20:38

Ja nu kalder de de for en julegave. Men den rigtige grund(ifølge en intern
kilde) til det er en kompensation for at der har/er så mange problemer med
Selvhenter. Men 500 gratis sms'er løser jo ikke deres problemer for dem.
Men folk bliver jo glade lige når de får de sms'er så klager de nok ikke
lige foreløbig.
Med venlig hilsen
René