Backup Exec 7.0 Rev 725
Fra : Dennis

Dato : 18-04-01 12:59

Hej !

Jeg har et problem med Backup Exec 7.0, idet jeg ikke kan aborte et job, som
er påbegyndt.

Er der en sjæl der kender til en løsning.

Min løsning har indtil nu været at genstarte server, hvilket så abortede
jobet. - En ikke særlig elegant løsning !

Er der kommet en opdate patch eller ??

mvh

Dennis

Fra : Karsten

Dato : 18-04-01 18:42

Nu gider jeg normalt ikke at svare på spørgsmål, der bærer et tydeligt
præg af, at spørgeren ikke har gidet bruge to minutter på selv at
finde svaret, men da Backup Executive er blevet solgt, kunne dette jo
være grunden til, at du ikke kunne finde det...

Backup Exexutive er overtaget af www.veritas.com
De har den mest omfattende og mest brugbare support sektion, jeg
nogensinde har set i noget firma. Der kan du også finde eventuelle
patches.

En søgning på "abort" gav bla. denne side:
http://seer.support.veritas.com/docs/191188.htm med titlen "How to
Abort an active job in Backup Exec for Windows NT".

Jeg går her ud fra, at du mener BENT (Backup Executive for NT).
Den nemmeste måde er nok at stoppe servicen (fra services i kontrol
panelet) eller terminere processen i taskmanageren. Begge måder er
beskrevet på ovennævnte side.

Fra : Dennis

Dato : 19-04-01 13:36

Hej Karsten !

Til trods for din lidt barske indledning, så vil jeg gerne sige mange tak
for hjælpen.

Jeg er blevet klogere..

mvh

Dennis

Fra : Flemming Riis

Dato : 19-04-01 13:59

On Wed, 18 Apr 2001 19:41:57 +0200, Karsten
<mailnotshown@cybercity.dk> wrote:

> [...]
>finde svaret, men da Backup Executive er blevet solgt, kunne dette jo
>være grunden til, at du ikke kunne finde det...

Udover der ikke er noget der hedder Backup Executive fra veritas

>Backup Exexutive er overtaget af www.veritas.com
>De har den mest omfattende og mest brugbare support sektion, jeg
>nogensinde har set i noget firma. Der kan du også finde eventuelle
>patches.

Deres support på W32 delen er ikke noget at skrive hjem om,

> [...]
>Den nemmeste måde er nok at stoppe servicen (fra services i kontrol
>panelet) eller terminere processen i taskmanageren. Begge måder er

Hvis man ikke kan aborte et job er det fordi det er igang med noget
man bør lade den afslutte at benytte pskill og ligende er noget
skrammel, man bør opgradere til v.701 b1616 som er en gratis upgrade
så kan man begynde at fejlfinde derfra, der er stort set ingen tilbage
i veritas som husker noget om version 7.0 men 7.01 er ikke så gammel

fut dk.edb.sysadmin

ps kik på www.usenet.dk for at se hvordan man bør qoute.