PC virker ikke
Fra : Holten

Dato : 08-12-03 20:39

Min AMD 2000+ eller sådan noget vil ikke køre mere.
Jeg kan starte den, men den tænder ikke engang skærmen, og det lyder ikke
som om den laver noget.
Normalt kan man jo høre, at den kigger om der skulle sidde en diskette i
drevet, og høre at harddisken lave noget.
Der sker sådan set ikke intet, andet en blæserne på strømforsyning og
processorer kører.

Den er dog stadig med garanti, men har i en ide inden jeg sender lortet ind.

MVH

HH

Fra : Leony

Dato : 08-12-03 20:57

In news:3fd4d332$0$27381$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Holten <Virkerikke@mail.dk> typed:

> [...]
> diskette i drevet, og høre at harddisken lave noget.
> Der sker sådan set ikke intet, andet en blæserne på strømforsyning og

Start med at gennemgå alle kabler. Sidder de som de skal? Er der strøm
på osv.

Vær sikker på at alle indstikskort er trykket helt i bund.
Tjek at RAM ikke sidder løst.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Gismo

Dato : 08-12-03 21:28

"Holten" <Virkerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> drevet, og høre at harddisken lave noget.
> Der sker sådan set ikke intet, andet en blæserne på strømforsyning og

Hvilke andre hardware dele?

--
Gismo

Fra : Holten

Dato : 09-12-03 19:34

> [...]
> processorer kører.
>
> Den er dog stadig med garanti, men har i en ide inden jeg sender lortet

Så i dag blev lortet sendt ind til forhandler.

MVH

Holten