Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE vil kun gemme som *.BMP..?
Fra : Aagaard

Dato : 08-12-03 20:03

IE 6 på XP pro DK - med alle updates, vil kun gemme billeder som *.BMP, og
ikke som *.jpg, som de ellers er i. Problemet er generelt uanset hvilke
hjemmesider, billeder forsøges gemt fra.
Er der nogen som kender en løsning på dette?

--
Mvh.
Aagaard

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 08-12-03 20:17

Aagaard wrote:
> [...]
> uanset hvilke hjemmesider, billeder forsøges gemt fra.
> Er der nogen som kender en løsning på dette?

Slet "Midlertidige internetfiler" og sæt IE til kun at have plads til
30-40MB for fremtiden, så sker det ikke igen.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Aagaard

Dato : 11-12-03 06:57

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev:

> [...]
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk
> Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den

Det virker. Tak for hjælpen.

--
Aagaard