Væk med Hyperlinks?
Fra : Rookie All Stars

Dato : 08-12-03 16:32

Hvordan fjerner man Hyperlinks i Foretrukne 4 good?

Plejer at fjerne den manuelt, men den kommer igen - og igen
... også selv om den er tom og ikke inderholder nogen links!?

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 23:23

Rookie All Stars skriblede:
> Hvordan fjerner man Hyperlinks i Foretrukne 4 good?
>
> Plejer at fjerne den manuelt, men den kommer igen - og igen
> .. også selv om den er tom og ikke inderholder nogen links!?

Det kan du ikke, men hvis du skjuler den så
er den pist væk.

--
/Gevaldi

Fra : Rookie All Stars

Dato : 10-12-03 08:40

> Det kan du ikke, men hvis du skjuler den så
> er den pist væk.

Øh, undskyld, men hvordan skjuler jeg den?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-12-03 09:51

Rookie All Stars wrote:

> Øh, undskyld, men hvordan skjuler jeg den?

Højreklik på den, vælg Hyperlinks.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-12-03 10:46

> Højreklik på den, vælg Hyperlinks.

Det skal nok lige foregå omvendt, det der. Vælg Hyperlinks og højreklik
på den. Vælg Egenskaber og sæt attributten 'skjult'.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-12-03 11:26

Trygleren [9000] wrote:

> Det skal nok lige foregå omvendt, det der. Vælg Hyperlinks og højreklik
> på den. Vælg Egenskaber og sæt attributten 'skjult'.

Nogle gange skal man læse tilbage i tråden, før man svarer. Jeg troede,
det var værktøjsbjælken Hyperlinks, han ville fjerne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Rookie All Stars

Dato : 10-12-03 16:21

> Det skal nok lige foregå omvendt, det der. Vælg Hyperlinks og højreklik
> på den. Vælg Egenskaber og sæt attributten 'skjult'.

Tak for hjælpen .. til alle s'følig ..
o<:=)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-12-03 11:37

> Plejer at fjerne den manuelt, men den kommer igen - og igen
> .. også selv om den er tom og ikke inderholder nogen links!?

Den er en snu satan, ja den er så! =)