International presentation (gratis)
Fra : all4you.dk

Dato : 08-12-03 02:04

Hej alle i kunstnere.

Vi er 2 kunstnere og en EDB nørd der har lavet en international side hvor
man kan presentere sine kunstværker.
Da vi er i opstartsfasen vil vi tilbyde dig dit eget helt personlige galleri
på internettet, gratis i 6 måneder.
Så kan du se om det er vejen frem for dig. Tilbuddet er begrænset til den 24
December og alle der svarer vil få et galleri opført.

Vi vil igennem det næste årstid promovere stedet internationalt.
Så dine billeder vil blive set.

Ideen er at istedet for at lave sin egen hjemmeside og drukne i mængden, så
lave en hvor man for et meget lille beløb, kan presenetere sin kunst sammen
med andre kunstnere over hele verden. Vi vil meget gerne have alle med ikke
bare dem med navn. Et stort fælles sted hvor alle kan vise deres kunst. Et
sted hvor gallerierne starter med at kikke efter nye emner. Et sted hvor
virksomhederne køber deres kunst.

Dine billeder bliver vist i 3 størrelser. Med forskellige farvet baggrunde.
Der kan laves slideshow på alle dine billeder.

Undertegnede, som er EDB nørden, er vant til internationale side, da jeg er
indehaver af Freeware World Team som har mere end 10.000 sidevisninger i
døgnet. Så jeg skal nok få dine billeder vist derude.

For at komme uden om betalingssystemet mailer du bare til mig og vi tager
det derfra.

Du kan se siden på: http://www.all4you.dk/COA/links.php
Email adressen er : COA@all4you.dk

Du må også gerne stille spørgsmål her i gruppen, så kan alle se svarene.

Jan Langholm
Webmaster
Chain of Art

Fra : steffen martin

Dato : 09-12-03 19:57

"all4you.dk" <langholm@all4you.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Email adressen er : COA@all4you.dk
>
> Du må også gerne stille spørgsmål her i gruppen, så kan alle se svarene.

Hej Jan,

Efter at have været en tur forbi siden, kan jeg komme med lidt
kritik. Den virker bare ikke som seriøs grundet uoverskueligheden i
farver og tekst. Som kunstner vil jeg ikke tage imod dit tilbud, da
der findes andre [eller nok skal komme andre] og bedre hjemmesider
med samme præsentation af kunst.
Prøv at fyr siden igennem Hjemmesider/ris&ros-gruppen og få noget
feedback. Og check evt. Yellowbase.dk der synes [dog kun på dansk] at
have et design der indbyder mere til øjet, eller andre der minder om de I
vil :)

mvh
Steffen Martin . dk

Fra : all4you.dk

Dato : 10-12-03 22:49

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> feedback. Og check evt. Yellowbase.dk der synes [dog kun på dansk] at
> have et design der indbyder mere til øjet, eller andre der minder om de I

Hej Steffen.
Tak for din kritik.
Design hmmm....nogen synes bedst om moderen andre om datteren. Det design
som er brugt på COA er lavet af en proffessionel designer fra Malaysia. Det
har vist sit værd på Freeware World Team
http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php som har mere end 10.000
daglige sidevisninger og været omtalt i pressen i Singapore, Holland og
NewYork.

Jeg er bange for at jeg må være uening med dig. Det er et design der er
lavet specielt til all4you.dk domænet og findes ikke magen til andre steder.
At lave et design det ligner alle de andre (webportal-designs) er det
letteste i verden, men for mig ikke interessant.

Man kan diskutere den lille gif og andre småting, men helheden og farvevalg
er bestemt ikke tilfældige.

Men at du afstår fra at få dine billeder præsenteret gratis på siden,
forstår jeg slet ikke.
Jeg kunne godt tænke mig at se et link til din hjemmeside og se dine
billeder, er det muligt.?

Jan Langholm
COA

Fra : steffen martin

Dato : 13-12-03 09:40

> [...]
> forstår jeg slet ikke.
> Jeg kunne godt tænke mig at se et link til din hjemmeside og se dine

Hej Jan

Jeg hører hvad ud siger, men synes bare ikke designet virker som en proff.
side, hvilket jeg personligt kræver hvis jeg skal smide mine malerier op.

Du må da hjertens gerne chcke mine sider ud
www.steffenmartin.com
www.urbanpoor.com

venligst
Steffen

Fra : all4you.dk

Dato : 15-12-03 14:14

> [...]
> side, hvilket jeg personligt kræver hvis jeg skal smide mine malerier op.
>
> Du må da hjertens gerne chcke mine sider ud

UPS - jeg havde godt nok forventet lidt mere end en brun html side lavet på
baggrund af tables.
Men pyt - design kan der ikke laves facitlister over.
Ligesom der ikke kan laves en facitliste over hvad god kunst er. Dine
billeder vil få det værste frem i nogle og det bedste i andre.
Men male det kan du og det kan ærgre mig at du er så stædig og har focus et
(efter min mening) forkert sted.
For "Grafitti"- malerier er der endnu ikke nogen af på Chain of Art og det
ville have været mig en stor fornøjelse at lave dit galleri.
Skulle du ombestemme dig (på trodst af vores design) og beslutte at vise
dine talenter til verden er du velkommen.

Jan Langholm
Chain of Art

Fra : steffen martin

Dato : 15-12-03 17:49

> [...]

> Skulle du ombestemme dig (på trodst af vores design) og beslutte at vise
> dine talenter til verden er du velkommen.

Jeg påstod aldrig at mit design var super, eller rigtigt.... kun hvad jeg
syntes om dit.
Jeg tænker over det :)

Steffen

Fra : Anne Green

Dato : 16-12-03 11:34

steffen martin wrote:
> [...]
> feedback. Og check evt. Yellowbase.dk der synes [dog kun på dansk] at
> have et design der indbyder mere til øjet, eller andre der minder om de I

Hejsa

Jeg vil gerne komme med den kritik, at siden ikke kan ses i alle
browsere. Jeg har en mistanke om at den sikkert er lavet til MS eksplorere.
Det faktum at siden faktisk er lavet af en proffecionel gør mig lidt
trist, for de mere end nogen burde kende måder at lave sider der følger
standarter som kan vises på alle sider.
Jeg synes siden er et rigtig godt initerativ, og jeg vil meget gerne
have mine billede på en sådan side, men det gå bare ikke når jeg ikke
kan se den, og det er jo lidt trist, at det skal udelukke alle os der
ikke bruger MS

MVH

Anne Green

Fra : all4you.dk

Dato : 16-12-03 18:10

"Anne Green" <anne@qeep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have mine billede på en sådan side, men det gå bare ikke når jeg ikke
> kan se den, og det er jo lidt trist, at det skal udelukke alle os der

Det er dog utroligt med al den lærdom om webdesign og browsere.
Siden er ikke lavet til MSIE, men er optimeret til alle kendte browsere.
Siden er lavet i et sprog der hedder PHP som kan læses af alle.
Du bruger nok en bestem version (kan ikke huske hvilken) af Opera Browser,
som har mange fejl.
Hvis du bruger den, vil du få mere ud af din surfen hvis du opdaterer til ny
version.

Hvis du bruger en anden, så hvilken?
.....og hvad kan du ikke se?

Har du også en side hvor man kan se dine billeder?

Jan Langholm
Chain of Art

Fra : Anne Green

Dato : 17-12-03 13:11

all4you.dk wrote:
> [...]
>
> Hvis du bruger en anden, så hvilken?
> ....og hvad kan du ikke se?
>
> Har du også en side hvor man kan se dine billeder?

jeg ved såmen ikke noget om wev design og det halløj jeg ved bare jeg
ikke kan se den side rigtigt og det er jo synd når det er en gos ide

Jeg bruger Safari, apples browser. Jeg kan godt se de ting der er på
siden, de står bare oven i hinanden nogen steder så de ikke er til at
trykke på - alt er forskudt på en måde.

Somsagt er jeg ikke den store computer kender, og min hjemmeside er kun
ved at blive lavet - af mig selv, så det er bare i ganske almindelig
kedelig HTML

Fra : all4you.dk

Dato : 17-12-03 16:14

> [...]
>
> Somsagt er jeg ikke den store computer kender, og min hjemmeside er kun
> ved at blive lavet - af mig selv, så det er bare i ganske almindelig

OK - du bruger Mac Operative System, ja det må jeg sige at det kender jeg
intet til.
Og det har webdesignere så åbenbart heller ikke gjort, men det vil jeg nu
ikke lade ham til last.
Jeg var slet ikke klar over at siden ikke kunne ses på Mac OS. Siden er
optimeret til at køre på Windows OS og alle kendte browsere til dette
system.

Men jeg kunne da godt tænke mig at vide om det er kilden (FWT) der ikke kan
ses eller om det er nogle af de tiltag der er lavet specielt til Chain of
Art, da jeg aldrig har hørt om dette problem før. Så hvis du kunne fortælle
mig om du kan se denne side korrekt.:
http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php eller om den på samme måde
"overlapper"

Jan Langholm

Fra : Anne Green

Dato : 18-12-03 02:33

all4you.dk wrote:
> [...]
> Art, da jeg aldrig har hørt om dette problem før. Så hvis du kunne fortælle

den side overlapper også.
Det er som om listen af emner ude i venstre sider ikke kan være der.
Billedet nederst på siden er helt ude i venstre side, oven på ordene.

- Anne Green