Hvilken newsserver?
Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 07-12-03 23:26

Hej. Jeg mangler en fri newsserver, som jeg også kan sende til. I
øjeblikket har jeg news.sunsite.dk, men jeg kan ikke få lov at sende
indlæg...

Jeg har i øjeblikket trådløst internet fra en lille lokal udbyder, som
sørme har glemt at oplyse mig om, hvilken newsserver, jeg skal
benytte.

hjælp!!

mvh Claus

Fra : Brizz

Dato : 07-12-03 23:32

"Claus Hegelund Skaarup" <skaarup75@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har i øjeblikket trådløst internet fra en lille lokal udbyder, som
> sørme har glemt at oplyse mig om, hvilken newsserver, jeg skal

Jamen så hjælper jeg da.
Bruger dem selv og du skal bare bede om at få et login. Det bliver lavet
automatisk så du får det med samme selvom du gør det nu. Find det inde på
deres side

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 07-12-03 23:58

> Jamen så hjælper jeg da.
> Bruger dem selv og du skal bare bede om at få et login....

Hvem?? Det skrev du aldrig.

Nu har jeg dog fundet ud af hvem der er min linieudbyder: www.nordit.dk.
Er det ikke typisk, at man som regel selv finder svaret 5 minutter efter man
har stillet et spørgsmål?

mvh Claus

Fra : Per Moreau

Dato : 08-12-03 12:47

"Claus H. Skaarup" <skaarup75-fjern@noget-yahoo-tekst.dk> wrote in

> [...]
svaret
> 5 minutter efter man har stillet et spørgsmål?

news.nordit.dk
Fandt det på den link du selv postede under Support delen.

Mvh
Per M.

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 11-12-03 00:10

"Per Moreau" <gndsplitting@COLDhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> svaret

> news.nordit.dk
> Fandt det på den link du selv postede under Support delen.

I know. Det var (skulle være) underforstået i mit svar, at jeg også havde
fundet newsserveren.

- Claus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-12-03 15:09

"Claus H. Skaarup" <skaarup75-fjern@noget-yahoo-tekst.dk> skrev i en
meddelelse news:fgOAb.55159$jf4.3081351@news000.worldonline.dk...
> Hvem?? Det skrev du aldrig.

Sunsite

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 11-12-03 00:08

> "Claus H. Skaarup" <skaarup75-fjern@noget-yahoo-tekst.dk> skrev i en
> meddelelse news:fgOAb.55159$jf4.3081351@news000.worldonline.dk...
>
> Sunsite

Nåeh... På DEN måde... Den fangede jeg ikke lige

- Claus